Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Sư phạm Kỹ thuật TPHCM theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Trưng bày hàng hoá tập trung các sản phẩm của công ty
- Giới thiệu và tư vấn sản phẩm đến khách hàng để đẩy mạnh doanh thu tại siêu thị winmart, go, coop,…
- Quản lý chuỗi siêu thị trong khu vực, kiểm tra hàng tồn kho, hàng cận date, thông báo số lượng về Văn Phòng, check in- check out hàng ngày
- Công việc toàn thời gian, data khách hàng có sẵn
GIỚI THIỆU VỀ SENDO FARM:
Sendo Farm là app thương mại điện tử, với mô hình đại siêu thị chuyên cung cấp đa dạng sản phẩm từ thực phẩm tươi sống đến hàng tiêu dùng với giá cả cạnh tranh, hệ thống đa tích hợp công nghệ, hệ thống đa tích hợp công nghệ và phân phối theo mô hình: Được bảo trợ bởi tập đoàn FPT; Nay mua mai nhận; Giao hàng miễn phí; Hoàn tiền ngay.
Sendo Farm sẽ giao đến tận Điểm nhận hàng (Đối tác) hoàn toàn miễn phí, khách hàng sẽ di chuyển đến điểm Đối tác để nhận hàng.
MÔ TẢ CÔNG VIỆC:
Tìm kiếm và mở mới các điểm bán và giao nhận hàng - Gọi là đối tác: là những người có mong muốn kiếm thêm thu nhập, có tủ lạnh gia đình và có người ở nhà để giao nhận hàng hóa
THÔNG TIN CHUNG
Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
1. Process Improvement and Optimization
Review adequacy of internal controls and governance for business unit and support center. Ensure Company policies and procedures are followed:
o Have a detailed knowledge of all Company policies and procedures in relation to store operations.
o To carry out compliance audits in all stores in line with the current strategy. Highlighting areas of potential risk and shortcomings in company policy and procedures. Making recommendations at all levels to improve compliance.
o To ensure Company Policy and Best Practice are applied consistently and robustly across the business.
Maximize business profitability through effective management of risk.
- To conduct appropriate training in risk management to all Partners, District Managers and Support Centre partners.
- To provide support, advice and guidance to Partners, District Managers and Support Centre partners to ensure a proactive focus on risk management is maintained throughout the business.
2. Investigation:
Conducts complex projects requiring specialized knowledge in own discipline.
- Prevent, detect, and investigate company losses/risk.
- To detect, investigate and conduct interviews where necessary for internal and external theft, fraud, and other breeches of company policy in a professional manner and within legal and company guidelines. Attending and giving evidence in courts, industrial tribunals and disciplinary hearings as required.
- Carry out investigation into losses by known criminal activity.
- Efficient interpretation of exception data to identify risk and ascertain an effective solution.
- To monitor, investigate and conduct interviews where necessary for internal and external losses by exception data.
3. Safety and Security:
- To set up, monitoring CCTV/ Alarm systems for stores. Provide timely support for CCTV requests.
- Ensure the safety & security of facilities by conducting related projects.
- Coordinate with authorities to react to incidents happening at stores.
- Maintain effective communication with the Senior Managers, all partners, and Support Centre partners.
- To provide 24hr 365day emergency advice/support via a mobile phone.
4. Global Security and Resilience
- Closely working with Starbucks Regional teams on Projects related to Security and Resilience.
- Provide timely reports and market updates to Starbucks Regional teams.
- Conduct audit at vendor’s facility to ensure the alignment with requirements from regional team.
Decision Making & Risk Management: Decisions require the ability to examine problems or issues in new ways and apply guidelines, processes, and practices creatively.
- Role in Strategy: Provides tactical information to support strategy development and execution.
- Providing partners with coaching, feedback, and developmental opportunities and building effective teams.
- Offers support, advice, and training in relation to risks to partners to increase awareness of best practice for dealing with loss prevention and compliance issues.
- Communicate and update other team members as appropriate.
Knowledge: Applies knowledge to a range of complex activities. Share own expertise with others. Requires in-depth knowledge and experience. Uses best practices and knowledge of internal or external business issues to improve products or services.
Independence & Problem Solving: Solve complex problems in own specialty area identifying key issues and underlying causes. Solves complex problems; takes a broad perspective to identify innovative solutions. Works independently with guidance in only the most complex situations.
Others: Progression to this level is typically restricted on the basis of business requirements.
- Trực tiếp điều hành, quản lý, giám sát và chịu trách nhiệm về kết quả hoạt động của Chi nhánh Hồ Chí Minh;
- Tham mưu, đề xuất kế hoạch kinh doanh, xây dựng đội ngũ Tư vấn đầu tư nhằm phát triển hoạt động môi giới chứng khoán và Tư vấn đầu tư chứng khoán tại chi nhánh HCM phù hợp với từng thời kỳ;
- Tổ chức triển khai, thực hiện công tác chăm sóc khách hàng của Chi nhánh theo chính sách và quy định của Công ty;
- Phối hợp với Phòng Kế toán quản trị trong việc lập kế hoạch, đề xuất, giám sát thực hiện, báo cáo, điều chỉnh, quản lý ngân sách được giao, đảm bảo tối ưu hóa chi phí.
- Tuân thủ các quy định hiện hành của cơ quan quản lý nhà nước có thẩm quyền và qui định nội bộ của AseanSC về hoạt động Môi giới và Tư vấn đầu tư.
- Các nhiệm vụ khác theo sự phân công của Ban Tổng Giám đốc.
1. Marketing
2. Kinh doanh
Xây dựng hệ thống tiêu chuẩn cho hoạt động kinh doanh
Triển khai hoạt động bán hàng
3. Khác
Công ty CP Hiệp Phú, Lô G02B đường số 1, KCN Long Hậu, Xã Long Hậu, huyện Cần Giuộc, tỉnh Long An
CHÍNH SÁCH CƠ BẢN
a. Thực hiện nhiệm vụ lễ tân văn phòng:
- Đón tiếp, hướng dẫn khách hàng, đối tác liên hệ làm việc với văn phòng công ty/văn phòng lãnh đạo.
- Tiếp nhận và xử lý các cuộc điện thoại gọi đến của công ty. Nhận và chuyển phát công văn đến, bưu phẩm, bưu kiện đến các bộ phận có liên quan, gửi thư, bưu phẩm đi, tổng hợp và đối chiếu số liệu thư gửi chuyển phát hàng tháng.
- Cập nhật danh bạ, theo dõi, đăng ký thẻ ra vào tại các văn phòng công ty
- Kiểm tra, giám sát các dịch vụ cây xanh, vệ sinh… tại văn phòng, đảm bảo văn phòng luôn sạch sẽ.
- Kiểm tra tình trạng các máy móc thiết bị tại khu vực được phân công, báo cáo cho bộ phận phụ trách và theo dõi tiến độ sửa chữa khi trang thiết bị văn phòng bị hư hỏng.
- Quản lý phòng họp, đảm bảo trang thiết bị phòng họp luôn đầy đủ và ở tình trạng sử dụng tốt.
- Cập nhật, báo cáo các nội dung được giao phụ trách
- Đặt vé máy bay, phòng khách sạn
b. Các nhiệm vụ khác
- Hỗ trợ các công tác hậu cần trong các sự kiện nội bộ của Công ty
- Thực hiện các công việc khác theo sự phân công của lãnh đạo Phòng Hành chính
Job Overview:
The Garment Technical Manager is responsible for leading and developing the technical department to achieve company goals and meet customer requirements. This role involves managing the technical team, overseeing product development processes, ensuring quality and efficiency, and driving technical innovation.
Responsibilities:
ASSITANT PRODUCTION MANAGER
• Asst manage and knowledge about material booking (fabric & trims).
• Asst manage and knowledge about making balance sheet and arrange all material to factory for production
• Solve fabric/trims problems with garment factories & fabric Mills, supplier
• Travel and solve the problem with garment factories during production.
• To manage and report on the critical path for all production and ensure delivery dates are tracked and met.
• Liaise between US office, buyer, supplier & factory to ensure all communications understood and followed through.
• Ensure all material delivery on time and follow all shipments delivery.
• Manage and knowledge about monitor the samples.
• Coordinate with a QC team to solve the problem in production.
• Asst manage and knowledge about sourcing local trims & garment factories.
• Will discuss more detail about tasks.
- Kiểm tra đối chiếu số liệu nội bộ, dữ liệu chi tiết và tổng hợp
- Định khoản các nghiệp vụ phát sinh.
- Hạch toán thu nhập, chi phí, khấu hao, TSCĐ, công nợ, nghiệp vụ khác
- Tham gia phối hợp công tác kiểm tra, kiểm kê tại các đơn vị cơ sở
- Thống kê và tổng hợp số liệu kế toán khi có yêu cầu
- Lưu trữ dữ liệu kế toán theo qui định.