Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Tài chính – Marketing theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Job description
Your role is to enhance and assist BOD with information management and work arrangement across the company’s units to support the smooth and effective running of the BOD.
Activities include but not limited to:
· Assist the BOD in daily activities; involve in ad-hoc projects/assignments requested by the BOD
· Brief reports, materials to promptly inform the BOD
· Prepare letters, documents and reports as required by the BOD
· Be in charge of taking minutes of meetings
· Perform translation of documents from and to English when required
· Arrange external and internal appointments, meetings, conferences and travel plan for the BOD and prepare necessary meeting materials
· Maintain and ensure an effective document filling system for the BOD
· Handle expense reimbursement from inbound or outbound business trips for the BOD if any
Requirements
· University graduates Business, Finance major or related fields with English proficiency
· Good command of MS Offices
· Minimum 2 years of experience, with 2 years at the same position at an advantage
· Age from 24 years old
· Strong communication, interpersonal and problem-solving skills with logical thinking
· Able to do shorthand, handle multiple tasks effectively
· Excellent diary management skills
· Work well either independent or in teams
Others
· Probation period: 02 months
· Working time: From 08:00 to 17:00 - Monday to Friday
· Training opportunities: as per the Company’s regulations
· Friendly and cooperative colleagues
· Annual leave: as per Company’s regulations and the Law
· Benefits: as per the Company’s regulations and the Law
· Other allowances: Regular traveling expense, lunch
Contact information
GLOBAL INSURANCE CORPORATION
· Email: [email protected]
· Mobile No.: 0973 224 132
Kiểm tra đầy đủ chứng từ, hàng hóa nhập kho
- Sắp xếp, quản lý hàng hóa trong kho theo đúng phương pháp
- Kiểm kê hàng hóa trong kho định kỳ
- Chi tiết công việc sẽ được trao đổi trong buổi phỏng vấn
- Lưu ý : Thời gian làm việc: Ca xoay (Ca 1: 8h00 – 15h00 / Ca 2: 15h00 – 22h00)
Kiểm tra đầy đủ chứng từ, hàng hóa nhập kho
- Sắp xếp, quản lý hàng hóa trong kho theo đúng phương pháp
- Kiểm kê hàng hóa trong kho định kỳ
- Chi tiết công việc sẽ được trao đổi trong buổi phỏng vấn
- Lưu ý : Thời gian làm việc: Ca xoay (Ca 1: 8h00 – 15h00 / Ca 2: 15h00 – 22h00)
- Hỗ trợ các công việc của phòng kế toán
- Các công việc khác có liên quan
- Chi tiết công việc sẽ được trao đổi cụ thể trong buổi phỏng vấn
- Làm việc với vai trò nhân viên tư vấn và triển khai phần mềm, đào tạo hướng dẫn sử dụng hệ thống ERP: Oracle E - Business Suite mảng Kế toán cho các khách hàng lớn.
- Hướng dẫn sử dụng phần mềm cho doanh nghiệp
- Tư vấn nghiệp vụ, quy trình sử dụng phần mềm cho doanh nghiệp
- Báo cáo kết quả công việc, tiến độ triển khai hàng ngày cho ban dự án
- Nhận, phân loại hồ sơ
- Kiểm tra sơ bộ tính hợp lệ của các hồ sơ và ký xác nhận
- Đối chiếu hồ sơ giấy với hồ sơ đã giải ngân trên hệ thống
- Lập báo cáo hồ sơ đạt hoặc yêu cầu bổ sung
- Sắp xếp, lưu trữ hồ sơ
- Trình ký hợp đồng và đóng dấu
- Nhập thông tin hồ sơ khách hàng lên hệ thống
- Kiểm tra đối chiếu thông tin để đảm bảo tính chính xác
- Thu thập đầy đủ hồ sơ và lưu trữ gọn gàng.
- Scan chứng từ, lưu trữ vào hệ thống theo qui trình của công ty
- Đối chiếu chứng từ với chứng từ gốc
- Lưu chứng từ gốc theo qui trình