Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình Dương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Mục đích:
Trưởng nhóm Telemarketing đóng vai trò quản lý, định hướng và phát triển đội ngũ nhân viên. Dưới tốc độ phát triển không ngừng, Công ty chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên xuất sắc tham gia vào đội ngũ phát triển Công ty, đóng vai trò quan trọng trên con đường thành công phía trước của Công ty.
Bạn phải là người có định hướng, có năng lực hoàn thành vượt chỉ tiêu công việc hàng tháng và đưa đội nhóm Telemarketing lên dẫn đầu. Đổi lại, bạn sẽ có một mức thu nhập cao, chế độ đãi ngộ hấp dẫn và nhiều cơ hội thăng tiến trong công việc.
Nhiệm vụ
Quản lý một nhóm 15 -20 nhân viên Telemarketing (chịu trách nhiệm mời khách tới tham gia hội thảo của Công ty).
Quản lý, đào tạo và phát triển kỹ năng nhân viên; Hỗ trợ xử lý tình huống, huấn luyện nhân viên về kỹ năng giao tiếp qua điện thoại và nghiệp vụ sản phẩm.
Chịu trách nhiệm về doanh số của nhóm theo ngày, tuần và tháng; Thúc đẩy, quản lý để mỗi nhân viên đạt được chỉ tiêu hàng tháng.
Chịu trách nhiệm về chất lượng cuộc gọi của nhân viên.
Lên kế hoạch công việc theo giai đoạn và báo cáo cho Quản lý Bộ phận về kết quả và các công việc hàng ngày của Team.
Tạo động lực làm việc, phát triển nhân viên.
Các công việc khác theo yêu cầu cụ thể của Công ty.
Lập kế hoạch & thực hiện các cuộc gọi qua điện thoại mời khách hàng đến tham dự Hội thảo/ Sự kiện do Công ty tổ chức;
Sử dụng, bảo mật các thông tin, dữ liệu về khách hàng do Công ty cung cấp;
Có trách nhiệm với chỉ tiêu số lượng khách hàng được mời tham gia Sự kiện;
Báo cáo và cập nhật thông tin khách hàng lên hệ thống CRM.
Đưa ra các đề xuất, giải pháp nhằm nâng cao nghiệp vụ tư vấn;
Các nhiệm vụ khác được giao bởi Trưởng nhóm.
- Bảo vệ an ninh, tài sản, PCCC tại các vị trí được phân công trong khu vực Dự án
- Tuần tra và xử lý an ninh các tình huống có thể xảy ra tại Công ty.
- Ghi chép sổ sách và báo cáo công việc hàng ngày cho cấp trên.
- Các công việc khác theo sự phân công của Trưởng bộ phận.
- Mời gọi, thương thảo các chương trình hợp tác tài trợ và quảng cáo thương hiệu của các đối tác tại sân (đồng phục caddy, thẻ ghi điểm, bảng quảng cáo ở nhà CLB & dưới đường golf, tài trợ giải thưởng HIO, Eagle, Birdie)
- Theo dõi và kiểm tra tiến độ các công tác chuẩn bị cho thi đấu, sự kiện (danh sách, xuất bag, in bill, tiệc trao giải…)
- Hỗ trợ tư vấn về các dịch vụ tại sân cũng như xử lý các sự cố của mọi khách hàng
- Thực hiện công tác hành chính của phòng Kinh doanh
- Điều phối thực hiện tổ chức các sự kiện của CLB
- Mời gọi tài trợ từ các khách hàng/ đối tác cho các giải golf của CLB
- Hỗ trợ các sự kiện chung của công ty, của các nhóm khác thuộc Phòng S&M
- Thực hiện các công việc khác theo sư phân công của cấp Quản lý
As a Night Front Office Supervisor you will responsible to complete designated cashier and closing reports in the computer system. Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks. Contact appropriate individual or department (e.g., Bellman, Housekeeping) as necessary to resolve guest call, request, or problem. This role report to Night Manager.
Assist staff with expediting problem payments (e.g., problems processing credit card). Follow up with guest regarding satisfaction with guest-related issues. Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room key. Process all payment types such as room charges, cash, checks, debit, or credit. Set up accurate accounts for each guest upon check-in. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests' service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation.
As a Guest Relation Supervisor you will welcome all guest according to established procedures, review and prepare all daily arrival, allocating best available rooms according to VIP’s status, room rate changed and guest request. This role report to Guest Relation Manager.
The Guest Relation Supervisor will handle escalated calls from representatives and act as an intermediary between customers and hotel when resolving issues. Coordinate bellman for arrival time to do the pick VIP guest with hotel transportation. Focus on ensuring the timely resolution of reported customer issues.
- Greet all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity.
- Chào đón khách hàng với sự thân thiện, nhiệt tình và gọi tên khách trong quá trình giao tiếp
- Register and rooms all arrivals according to established procedures.
Đăng ký và hướng dẫn các khách hàng nhận phòng theo quy trình
- Maintain intimate knowledge of departmental standards and procedures.
Nắm vững các tiêu chuẩn và quy trình của bộ phận
- Perform check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation.
- Thực hiện quy trinh nhận phòng, trả phòng, đổi phòng và bảo đảm tất cả các dữ liệu được nhập hệ thống theo từng khách đặt phòng
- Maintain cashier float and ensures accurate daily report of all money received.
- Bảo quản và bảo đảm các báo cáo tiền mặt nhận vào chính xác
- Cash hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange.
Hỗ trợ khách hàng đổi ngoại tệ, séc của công ty du lịch hoặc của cá nhân khách hàng
- Keep abreast of all modifications to accounting policies and procedures.
- Cập nhật các sự điều chỉnh các quy trình và thủ tục có liên quan đến kế toán
- Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times.
Có trách nhiệm hỗ trợ khách hàng cách sử dụng két sắt bất cứ lúc nào
- Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Wyndham Rewards program.
- Có kiến thức về tất cả các gói khuyến mãi: gói dịch vụ theo mùa, chương trình khách hàng thành viên Wyndham Rewards
- Attend to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Guest Service Manager if he/she unable to assist.
Quan tâm đến những than phiền, yêu cầu của khách hàng, báo cáo đến Giám sát/ Trưởng bộ phận lễ tân …nếu cần hỗ trợ
- Familiar with other Wyndham Hotels so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Wyndham Hotels.
- Giới thiệu các cơ sở lưu trú khác nằm trong tập đoàn cho khách hàng cho các diểm đến tiếp theo
- Do everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.
Cần thực hiện các biện pháp để chắc chắn khách hàng có ấn tượng tốt với cơ sở lưu trú sau khi họ trả phòng
- Perform the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion.
- Kiểm tra các khoản giao dịch, các khoản chênh lệch
- When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival.
- Lễ tân ca đêm kiểm các báo cáo ca đêm, chuẩn bị báo cáo ca sáng, các biểu mẫu cần sử dụng cho khách nhận phòng hôm sau
- Maintain comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems.
- Nắm rõ quy trình đặt phòng bao gồm các biểu mẫu đơn, cách đọc email, tin nhắn, và hiểu các nguồn hiện có trong hệ thống đặt phòng
- Take personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state all times.
- Bảo đảm khu vực tiền sảnh luôn sạch sẽ và gọn gàng
- Endeavor to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of Wyndham Rewards member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard.
- Duy trì các tiêu chuẩn dịch vụ của cơ sở lưu trú đặc biệt là tầm quan trọng của các khách hàng thành viên Wyndham Rewards và các khách hàng quan trọng khác
We are seeking highly motivated, self-driven individuals who are interested in providing exceptional guest service to join our team. As a Linen Controller you will be supervising linen storage, linen issue and assisting the Executive Housekeeper with Linen Inventory. You will be assuring that Linen provided to Room Attendants and other areas of the resort are in immaculate condition and supervising linen spoilage as necessary.
Chúng tôi đang tìm kiếm các ứng viên tận tụy, chủ động, hứng thú với công việc để cung cấp cho khách hàng các dịch vụ cao cấp. Là cán bộ kiểm soát hàng vải, bạn sẽ có trách nhiệm trong việc quản lý kho , cung cấp và trợ giúp Tổng quản gia kiểm kê hàng vải hàng tháng. Bạn cũng có trách nhiệm cung cấp hàng vải cho nhân viên dọn phòng và các khu vực khác của khu nghỉ dưỡng với chất lượng tốt nhất đồng thời kiểm soát sự hư hỏng của hàng vải trong khu vực
Cắm hoa theo yêu cầu sự kiện
- Manage the day to day operations of Front Office Department including front desk, guest service, airport service, call center, concierge & transportation service.
- Ensure the Front Office team to provide professional, heartwarming and friendly service to the guests.
- Deal efficiently with complaints and have a solid customer service approach
- Participate in staff selection, training, counseling and recognition programs to maximize performance standards and to adhere to guest service standards in order to maximize guest satisfaction
- The detailed job description will be discussed in the interview with the Management Board.
- Manage all functions of the Food Production and Stewarding operations to achieve the optimum departmental profit.
- Manage all functions of the Food Production and Stewarding operations to achieve the optimum quality level of food production and sanitation.
- Oversee special events and special food promotions.
- Make recipes and maintains up-dated and accurate costing of all dishes prepared and sold in the Food and Beverage operation.
- Develop new dishes and products, develop and writes standard recipes.
- Take steps to ensure that outstanding culinary technical skills are maintained.
- Maintain comprehensive product knowledge including ingredients, equipment, suppliers, markets and current trends and make appropriate adjustments to kitchen operations accordingly.
- Control and analyze, on an on-going basis, the level of the following:
- Sales, costs, issuing of food, quality and presentation of food products, condition and cleanliness of facilities and equipment, guest satisfaction, marketing.
- Develop with the Training Manager training plans, develops training material in accordance with Wyndham guidelines and implement training plans for the Food Production employees and other Food and Beverage employees.
- Develop with the Director of Food and Beverage popular menus offering guests value for money in accordance with Wyndham guidelines.
- Plan and organize with the Director of Food and Beverage successful Food and Beverage activities in the hotel and overseas.
- Attend and participate to other meetings as required by the administrative calendar.
- Keep an up-dated Hotel Policies and Procedures file and up-dated files on the following Food Production matters:
- Recipes, finance, standards, personnel and Training, outlets, promotions, meetings, projects, material and equipment, miscellaneous.
- Set Food Production and Stewarding goals and develops strategies, procedures and policies.
- Determine with the Finance Director the minimum and maximum stocks of all food, material and equipment.
- Set standards of all food and equipment purchases in accordance with Wyndham guidelines.
- Monitor local competitors and compare their operation with the hotel Food and Beverage operation.
- Work with Human Resources on manpower planning and management needs.
- Work with Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.
- Complete the other tasks and jobs which will be assigned from time to time by your Supervisor.
Provide service that is sincere, warm and enthusiastic, ensuring total guests’ satisfaction.