Tổng hợp việc làm cho sinh viên Học viện CN Bưu chính VT - CS TpHCM theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
QUYỀN LỢI CƠ BẢN
2. Chế biến món ăn
3. Phối hợp lên menu cho nhà hàng
4. Bồi dưỡng nhân sự kế thừa
5. Quản lý trang thiết bị bộ phận bếp
6. Các công việc khác
MÔ TẢ CÔNG VIỆC:
ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC:
Nhân viên làm việc tại một trong các chi nhánh sau:
• 39-41 Lê Thạch, phường 13, quận 4;
• 132 Thống Nhất, phường 10, quận Gò Vấp;
• 225 Võ Văn Ngân, phường Linh Chiểu, thành phố Thủ Đức;
• 475 Âu Cơ, phường Phú Trung, quận Tân Phú;
• 70 Phan Huy Ích, phường 15, quận Tân Bình;
• 748 Nguyễn Duy Trinh, phường Bình Trưng Đông, thành phố Thủ Đức;
• 164 Liên Tỉnh 5, phường 6, quận 8.
THỜI GIAN LÀM VIỆC:
6 ngày/tuần (ca sáng: 8:00 – 17:00; ca chiều 12:00 – 20:00), thứ 7 cách tuần: 9:00~15:00
• Nhập đơn hàng (SO), mã nguyên vật liệu, thành phẩm vào hệ thống CRM
• Nhập các chứng từ chi phí như vận chuyển, hóa đơn, chi phí sản xuất
• Phối hợp với kế toán, kho, sản xuất để đối chiếu và hoàn tất chứng từ
• Lưu trữ dữ liệu, in bảng theo dõi, cập nhật báo cáo nội bộ
• Làm các công việc hành chính – văn phòng được quản lý giao
• Ưu tiên biết tiếng Trung để hỗ trợ phiên dịch nội bộ (không bắt buộc)
2. Check and verify all accounting entries before posting to General Ledger.
3. Perform month end closing and prepare accurate financial reports as required by the Management, in compliance to Vietnam Accounting Standards and other related regulations stipulated by Vietnam Government.
4. Perform monthly financial variance analysis and reports to the Management team based on yearly reporting schedule issued by Country Financial Controller.
5. Ensure all payments (by cheque or bank transfer) are well supported with source documents before submitting to check signatories for approval.
6. Check and verify all reports prepared by his/her team members before submitting to the Management team for review or approval.
7. Maintain up to date fixed assets register.
8. Organize monthly credit meeting to review outstanding receivables and to identify potential doubtful debts.
9. Review monthly bank reconciliation to ensure there is no long outstanding reconciled item.
10. Liaise with the relevant local authorities to ensure compliance of local laws and regulations.
11. In charge of the half-yearly and year-end physical stock take.
12. Prepare all statutory reports to the relevant government departments promptly.
13. Monitor the expiry date of licenses and insurance policies.
14. Assist in all local tax matters.
15. Perform Manager on Duty functions on rotating basis.
16. To relieve the Assistant Financial Controller’s duties in his/her absence.
17. Recruit and train accounting personnel. Undertake staff planning and preparation of work schedules.
18. Work with Property Manager and various department heads in completing annual operating budget. Develop cash flow projections and capital improvements projects.
19. Co-operate with internal and external auditors to minimise the cost of auditing and implement their recommendations.
20. Maintain work order system to determine actual against budgeted expenditures.
21. Carry out any other task or ad-hoc assignment from time to time as required by the Management