Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế - Luật - ĐHQG TPHCM theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
1. Trách nhiệm công việc:
2. Mô tả công việc:
A - Tham gia phát triển và cải tiến ứng dụng:
B - Kỳ vọng kết quả:
1. Tìm kiếm khách hàng qua các kênh Spa, thẩm mỹ, phòng khám
2. Không ngừng mở rộng tệp khách hàng theo tuần, tháng, lên kế hoạch để đạt chỉ tiêu doanh số đề ra
3. Tư vấn cho khách hàng chính xác các gói sản phẩm, dịch vụ, giá trị của từng dịch vụ
4. Hoàn thành chỉ tiêu doanh số được giao
5. Lưu trữ và theo dõi toàn bộ hồ sơ khách hàng chi tiết, đầy đủ thông tin
6. Phối hợp triển khai các event bán hàng offline và online theo kế hoạch
- Chào đón khách lưu trú đến khách sạn.
- Nhận các cuộc gọi và trả lời khách gọi đến hỏi về dịch vụ lưu trú tại khách sạn.
- Thông báo cho khách về giá phòng và các dịch vụ bổ sung.
- Nhận đặt phòng và xác nhận đặt phòng cho khách.
- Đảm bảo phân bổ phòng hợp lý.
- Check-in cho khách lưu trú.
- Xác nhận thông tin cá nhân của khách lưu trú.
- Xác minh phương thức thanh toán của khách.
- Cấp chìa khóa phòng và hướng dẫn khách đến phòng lưu trú.
- Duy trì hồ sơ rõ ràng và chính xác về thông tin đặt phòng của khách.
- Tính toán tất cả các hóa đơn của khách.
- Nhận và truyền thông tin cho khách lưu trú (nếu có).
- Nhận thư và tài liệu được gửi tới cho khách (nếu có).
- Lắng nghe và trả lời các câu hỏi của khách lưu trú, cả trực tiếp và qua điện thoại/email.
- Cung cấp thông tin về các điểm tham quan, giao thông và dịch vụ tại địa phương.
- Liên lạc với các bộ phận khác như phục vụ phòng, tạp vụ, v.v. để cung cấp dịch vụ tốt nhất cho khách.
- Thông báo dọn phòng và sắp đặt theo tiêu chuẩn khi phòng đã được để trống.
- Thực thi các quy tắc và chính sách của khách sạn.
- Duy trì quầy lễ tân và sảnh đón tiếp khách lưu trú gọn gàng, ngăn nắp
A. OVERVIEW OF THE ROLE:
The Account Manager role is responsible for successful delivery from project commencement to project completion, through the Initiating, planning, execution, monitoring and control and closing phases.
B. ROLE AND RESPONSIBILITIES:
1. Planning (30%):
- Preparing, presenting, and selling strategies, communication plans, creative concepts and execution plans to clients.
- Being capable to allocate the budget effectively, judge the quotations and add value to the daily job to control the strategic direction, communication plan, creative concept and execution plan to client.
- Evaluating ideas in the internal review sessions.
2. Project Management (20%):
- Creating and managing project timing and budgets with all relevant department personnel: Operation Department, Creative Department, Production Department.
- Successfully lead team to run and manage the projects on day to day basic to deliver project quality, good profit, and client satisfaction.
- Managing and checking creative work, production output, testing,…
- Troubleshooting problems and work with relevant people to address these issues.
- Preparing and submitting estimated cost to Account Director.
- Coordinating budget processes with Finance Dept., Operation Dept.
- Managing P&L as approved by Account Director.
- Verifying and proposing recommendations for Cost Estimate, Expense, Contract,…
- Evaluating performance after projects.
- Being responsible for the team’s KPIs (Billing and Profit).
3. Show Development (10%):
- Guiding the team to develop storyboards of performances, video clips, visuals following the show contents.
- Working with suppliers of production, LED screens, AV system, stage effects, Choreographer, Visual designers, Audio producers... to develop event concept and bring it to the real show on stage.
- Reviewing all final results and suggest improvements if required.
4. Client Management (20%):
- Being the main daily contact for assigned accounts and projects.
- Earning the trust of clients by delivering dedicated, attentive services.
- Negotiating with clients and internal teams for maintaining the consistency of approved proposal.
- Annual survey to optimize the Client’s satisfaction.
5. People management (20%):
- Leading, inspiring and driving the team to achieve the objectives (billing, profit, client building, people development and process improvement).
- Developing the team by coaching and training team member to improve skills.
- Building the teamwork spirit; making evaluations of performance of the staff.
- Contributing in working process improvement (internal, inter-companies, external).
a. Bán hàng và chăm sóc khách hàng:
- Xây dựng định hướng phát triển doanh số của cửa hàng. Đưa ra các chương trình thúc đẩy doanh số bán hàng và CSKH tại cửa hàng
- Phân công công việc cho nhân viên cửa hàng. Giám sát việc triển khai các hoạt động bán hàng của cửa hàng
- Hỗ trợ phòng Marketing triển khai các chương trình Marketing, các hoạt động chăm sóc khách hàng đến nhân viên cửa hàng và đối tượng khách hàng
- Thực hiện khảo sát tình hình kinh doanh đối thủ của khu vực lân cận
b. Quản lý và kiểm soát nguồn nhân lực:
- Tham gia tuyển dụng, đào tạo, phát triển nhân viên tại cửa hàng
- Xây dựng sự gắn kết nhân viên tại cửa hàng với các bộ phận phòng ban khác
- Đề xuất các chính sách khen thưởng nhân viên
- Giám sát nhân viên thực hiện các quy trình, nội quy công ty
FUNCTIONAL OBJECTIVE:
The position will contribute to the efficient and effective workings of the finance department by executing daily tasks with a strong attention to detail. This role will utilize strong accounting knowledge, time management skills and effective problem solving to ensure success. Managing the overall accounting functions of one Company and preparation of financial statements used in maintaining accounting and statistical records. The Senior will work closely with team members and related departments; assist the Supervisor in daily working.
KEY RESPONSIBILITIES:
Prepare financial statements in accordance with Vietnamese Accounting Standards
Prepare tax reports: VAT, FCT, CIT.
Monitor cash flow.
Daily/ weekly/ monthly book accounting entries into accounting software.
Verify and reconcile accounts payable and receivable.
Make timely and accurate payments.
Monitor timely and accurate actual cost and budget.
Manage accounting assistants and bookkeepers.
Check and support to review contract from requested departments.
Do other tasks assigned by the supervisor/manager.
2. Phân tích dữ liệu: Khách hàng và Vận hành nội bộ
3. Quản lý và phát triển hệ thống báo cáo
+ Hiệu suất dịch vụ liên quan đến các chỉ số vận hành của Phòng CSKH (FCR, FRT, SLA, Abandone Rate,…).
+ Báo cáo về bức tranh tổng thể của Khách hàng từ dữ liệu thu thập Phòng CSKH.
+ Báo cáo định kỳ về xu hướng khiếu nại, đề xuất và tỷ lệ giữ chân khách hàng.