Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế - Luật - ĐHQG TPHCM theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Kiểm tra hoá đơn chứng từ
- Ghi sổ theo dõi chi phí phát sinh
- Lập dự toán hàng tháng
- Tổng hợp các chứng từ thu chi phát sinh trong kỳ
- Lập các báo cáo nội bộ: Hoàn ứng Tạm ứng
- Theo dõi nhập xuất luân chuyển tài sản cố định
- Lập các báo cáo kế toán, Thuế định kỳ hàng quý
- Theo dõi chấm công và bảng lương
- Quản lý thu chi tiền mặt.
1/ Nhiệm vụ pháp chế:
- Tham gia soạn thảo, kiểm tra, rà soát đảm bảo tính hợp lý hợp lệ của các văn bản pháp lý, hợp đồng cơ bản: Hợp đồng cung cấp dịch vụ, hợp đồng mua bán, hợp đồng thuê bất động sản,..
- Hệ thống và cập nhật các thay đổi của những văn bản pháp luật liên quan đến vận hành của công ty
- Tra cứu và tư vấn về các vấn đề pháp chế trong các khâu vận hành cho phòng ban liên quan
2/ Nhiệm vụ vận hành:
Triển khai, điều phối, theo dõi tiến độ và xử lý các công việc được Ban lãnh đạo chỉ định như:
- Tiếp nhận và truyền tải kịp thời nhưng chính sách, công việc từ Ban lãnh đạo đến các phòng ban liên quan.
- Theo dõi, đôn đốc và hỗ trợ các phòng ban thực hiện các công việc liên quan đến vận hành như lên dự toán, lên tạm ứng và các vấn đề liên quan đến lương thưởng
- Thực hiện kiểm tra, tổng hợp các báo cáo, thông tin, tiến độ triển khai công việc của các phòng ban.
- Điều phối, sắp xếp và nhắc nhở lịch họp, công tác
3/ Nhiệm vụ khác:
- Tham gia tổ chức sự kiện cho công ty khi được yêu cầu
- Thực hiện các công việc khác liên quan đến pháp chế và vận hành khi được yêu cầu.
NHÂN SỰ:
HÀNH CHÍNH:
NATIONAL SALES MANAGER
As the National Sales Manager (NSM) you will be tasked with overall leadership of the sales department.
Essential Duties
• Understand the macro sales objectives of LGI in both the short and long term.
• Understand the sales & marketing objectives of our respective portfolios.
• Implement the BOD’s (and your) expectations for the planning, execution, reporting & analysis of our sales operations.
• Build 12-month sales projections, and KPIs per segment, Region and Channel.
• Work with Marketing manager to align on 12-month budgets and allocations per segment, Region and Channel.
• Develop and implement monthly/quarterly and annual KPIs for sales teams.
• Lead recurring meetings with sales heads to plan, implement, track, summarize and analyze sales and marketing plans and initiatives.
• Manage, track and communicate project and initiative status to the BOD.
• Create and maintain operational processes and practices that drive efficiencies for the Sales department.
• Analyze all related sales and marketing data compiled by data analysts to see trends and areas for improvement.
• Proactively monitor sales operations to ensure quality, efficiency, and consistency within the sales organization.
• Manage all documentation used by the Sales team; ensure they are properly maintained from both a legal and operational perspective.
• Create ongoing training programs, with marketing, to keep our sales team on top of best practice, and understand trends.
• Assist Sales department heads with forecasting and planning. Review submitted plans and ensure the are rationalized, to standard and complete before BOD review.
• Support and build relationships with cross-functional partners across the organization.
• Perform other duties as assigned by the BOD.