Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Quốc tế Sài Gòn theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Thực hiện việc xuất nhập hàng đúng số lượng, đúng quy trình, đủ giấy tờ
- Lập sơ đồ kho và thực hiện việc sắp xếp theo đúng sơ đồ
- Đảm bảo 5S tại kho
- Định kì phối hợp với kế toán để kiểm kê kho
- Báo cáo công việc theo yêu cầu của quản lý
Position: Japanese Speaking - Development Merchandiser- Apparel
Job Code: 117740
- Working location: District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam.
- Monthly Salary: 23,000,000VND~
Responsibility
1. Product Development
(1) Work with designers and planning teams to understand trends and market conditions and reflect them in product development.
(2) Develop and procure materials to match the plans
(3) Collect material information and confirm the quality and characteristics of materials for mass production
(4) Manage usable materials and manage delivery dates for mass production
2. Quality Control
(1) Plan preventive measures for fabric and sewing quality problems during the product development stage
(2) Check the quality of mass-produced products (continue to check the appropriate quality from pre-production to the end of production)
(3) Visit factories, request improvements, and check progress
(4) Identify the cause of quality defects, plan countermeasures, and check improvement progress
(5) Report the above to the production department at the head office (Tokyo) and make business trips in conjunction with this.
3. Others: Procurement of environmentally friendly materials and regional expansion
(1) Procurement of environmentally friendly materials (natural fibers, recycled materials, etc.) available in ASEAN countries, especially Vietnam
(2) Proposal of products necessary for daily life in the ASEAN region
(3) Gathering information on product development tailored to the lifestyles of ASEAN countries
QUYỀN LỢI:
THỜI GIAN LÀM VIỆC: Thứ 2 – Thứ 6: 9:00 ~ 18:00; Thứ 7: 9:00 ~ 15:00
Là một dự án mới – Một đứa con tinh thần thứ 2 của bếp trưởng Thierry Mounon – La Fontaine French Bistrot đang tìm kiếm những người đồng đội mới ở nhiều vị trí để cùng nhau hoàn thiện dự án này.
Địa điểm: Tầng 2, TTTM 1.01, chung 170 Nguyễn Văn Hưởng, P. Thảo Điền, TP. Thủ Đức, HCM
Mô tả công việc:
+ Sep up và dọn dẹp đầu và cuối mỗi ca theo đúng chuẩn và phong cách của nhà hàng
+ Lau ly + dĩa và các dụng cụ cho quy trình phục vụ khách hàng
+ Tác phong chỉnh tề sạch sẽ.
+ Ghi nhớ kiến thức về các món ăn trong menu
+ Phục vụ khách theo tiêu chuẩn nhà hàng bistro
+ Chú ý các tiểu tiết để phục vụ và mang đến cho khách hàng trải nghiệm tốt nhất
- Đảm bảo tiêu chuẩn dịch vụ
- Kiểm soát chi phí, quản lý công cụ dụng cụ tài sản được giao
- Thực hiện các báo cáo
- Thực hiện những công việc khác theo yêu cầu cấp trên.
Conduct effective shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known.
Maintain detailed knowledge of the activities of the day and alert to any potential problems.
Maintain detailed knowledge of key occurrences in your city/location including directions to key points of interests, restaurants, theatres, shopping, cinemas, sporting and recreational facilities, banks, consulates, transport systems and special events.
Maintain adequate supplies of forms, brochures and ensure they are presented in line with hotel standards.
Consult Log Book for information/request left by outgoing shift.
Manage all incoming guest mail, messages, telexes, facsimiles and special deliveries, in accordance with policy.
Manage outgoing guest mail, courier services, postage of parcels and freighting as directed by guests.
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Receive telephone calls and take messages for guests who are out, in accordance with hotel policy.
Record incoming registered mail, telegram, parcel, telex in appropriate file.
Upselling daily transportation and tour.
Arrange the daily transport operation in terms of hotel cars and driver assignment to ensure daily transport operation is well organized and smoothly run.
Mô tả công việc:
MÔ TẢ CÔNG VIỆC:
Công ty TNHH K&M Vina chuyên về lĩnh vực cầm cố, cần tuyển vị trí Chuyên Viên Kinh Doanh:
• Tìm kiếm khách hàng: Tìm kiếm khách hàng có nhu cầu vay thế chấp tài sản xe máy, xe hơi, v.v... trên các nền tảng, mối quan hệ, cộng tác viên,...
• Tư vấn: tư vấn về khoản vay, hạn mức, lịch trình, điều khoản hợp đồng, sự kiện khuyễn mãi theo đợt v.v... Tìm kiếm gói vay phù hợp nhất với nhu cầu của Khách;
• Thực hiện các công việc khác theo chỉ đạo của cấp trên.
ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC:
Nhân viên làm việc tại một trong các chi nhánh sau:
• 39-41 Lê Thạch, phường 13, quận 4;
• 132 Thống Nhất, phường 10, quận Gò Vấp;
• 225 Võ Văn Ngân, phường Linh Chiểu, thành phố Thủ Đức;
• 475 Âu Cơ, phường Phú Trung, quận Tân Phú;
• 70 Phan Huy Ích, phường 15, quận Tân Bình;
• 748 Nguyễn Duy Trinh, phường Bình Trưng Đông, thành phố Thủ Đức;
• 164 Liên Tỉnh 5, phường 6, quận 8.
THỜI GIAN LÀM VIỆC:
- Thứ 2 ~ Thứ 6 (09:00~18:00) & Thứ 7 (09:00~15:00) (cách tuần)
– Lên kế hoạch và phân bố chỉ tiêu dự án tùy thuộc vào điều kiện thực tế và tiến độ dự án
– Quản lý và điều hành các hoạt động cải tiến dự án
– Tập hợp và quản lý thông tin, dữ liệu, hồ sơ pháp lí của dự án
– Thực hiện các công việc khác theo chỉ đạo của Ban Giám đốc phòng.