Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Quốc tế Sài Gòn theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
1. Lãnh đạo, tổ chức và vận hành hiệu quả toàn bộ hoạt động kế toán theo mô hình tập trung (Shared Service Center), đảm bảo tuân thủ pháp lý, chuẩn mực kế toán và chất lượng dịch vụ cho các đơn vị thành viên.
2. Đảm bảo việc xử lý hóa đơn và thanh toán cho nhà cung cấp được thực hiện kịp thời, chính xác và duy trì mối quan hệ tốt với nhà cung cấp
3. Quản lý việc lập hóa đơn và thu hồi công nợ nhằm đảm bảo dòng tiền lành mạnh và hạn chế rủi ro tín dụng
4. Đảm bảo ghi nhận sổ sách kế toán chính xác, tuân thủ các chuẩn mực kế toán và yêu cầu báo cáo tài chính
5. Đảm bảo báo cáo hợp nhất chính xác và đúng hạn
6. Đảm bảo tuân thủ các quy định về thuế, Làm việc với kiểm toán độc lập và cơ quan thuế khi cần thiết.
7. Thiết lập và giám sát các quy trình kế toán chuẩn hóa cho toàn hệ thống.
8. Phối hợp với các phòng ban (Tài chính, Kiểm toán nội bộ, CNTT, các Đơn vị kinh doanh...) để đảm bảo hiệu quả vận hành.
9. Quản lý hiệu suất đội ngũ kế toán (AP/AR/GL), đảm bảo SLA và KPI.
10. Kiểm soát chất lượng dữ liệu, báo cáo tài chính và tính tuân thủ.
11. Đào tạo, phát triển đội ngũ và kế hoạch kế nhiệm.
12. Tư vấn cải tiến quy trình, tự động hóa và ứng dụng công nghệ/AI trong nghiệp vụ kế toán.
The Attendant is representative of the Palazzo Club (Club). The image portrayed by Attendant directly reflects that of the Club itself, both positive and negative. As a result, Attendant is responsible for ensuring the patron's satisfaction, needs, and wants, as well as being an integral part of the complete 'entertainment experience.'
The Attendant is responsible for providing fast, friendly, and world-class hospitality experience to all guests regardless if they are assigned on an Electronic Table Game (ETG) or a Gaming section.
MAIN TASKS & RESPONSIBILITIES
The overall service needs of the gaming floor.
Supports with exchanging currency, places reserves on slot machines, overseeing and operating table games, and all other guest's needs.
A. Welcoming & Serving Guest (40%)
1. Promotes positive customer relations by serving prompt, courteous, and efficient service to all patrons and guests.
2. Greet; welcome guests upon arrival at the ETG, Slot Machine or assigned section
3. Provide; explain the operation of an ETG or Slot Machine, on how to use the player game interface and play the game, by observing players for appropriate activity on the assigned table or section.
4. Provide information about the rules of the game while being assigned to an ETG or gaming section.
5. Provide F&B service to guests efficiently and courteously.
6. Ensure the gaming floor clean; tidy; spotless and amicably presented
7. Ensure amenities are provided adequately and efficiently
8. Protect company assets and game security using proper policy and procedure.
9. Perform cash handling transactions such as paying tickets, and making currency exchange.
10. Keeps & interact with Manager & Supervisor informed or share concerns of relevant information relating to all aspects of the game environment, as well as any misconduct or suspicious behavior during the course of gameplay e.g., suspicious guest, guest request, or equipment malfunctions.
11. Reports emergencies such as intoxicated, annoying, or cheating guests to Supervisor immediately.
B. Game Conducting (40%)
12. Operating and overseeing ETG, by creating a lively gaming experience for players through:
• Maintain and protect the integrity of the gaming machines, assets, and their associated equipment.
• Conduct ETG announcement on the table games;
• Check players' bets, ensure that every bet is within the maximum and minimum table limits.
• Monitor the action of the games and the players by using the dealer touch screen display located on the table.
• Maintain the integrity of the game of all players.
• Report to the Supervisor to support guest needs and ensure smooth operation;
• Remind guests to open their card and insert their card to play.
13. Follows alcohol awareness procedures for preventing the intoxication of guests.
14. Customer Service & Marketing Promotion (15%) Inform to guest of continually changing promotional events and services
15. Knowledgeable and promoting Club Rewards Program, promotions, and IGT Player interface,
16. Offers guests assistance and explanation the features of the Slot Machine or ETG when necessary, including the IGT Player interface.
17. Recommend Palazzo Club Rewards Program to players not using a membership card.
18. Respond questions, provide information about Palazzo Club programs or events in order to assist, advertise marketing campaigns, and encourage players attendance and participation.
19. Record customer complaints and resolve problems to restore and promote good public relations for ultimate customer satisfaction.
20. Enhance slot entertainment experience by creating a fun, high-energy environment through the celebration of slot wins and building players' perception of luck.
21. Builds relationships and loyalty; learns guests' names and preferences, connects with them individually and professionally.
22. Acts with urgency at all times to minimize wait times; maintains a quick and purposeful pace.
23. Handle customer disputes quickly and effectively. If unable to resolve the dispute quickly, call the Supervisor.
24. Assist with marketing promotions as needed.
C. Other tasks – Assigned by Manager (05%)
Perform other reasonable duties as requested by Management.
- Biên phiên dịch Tiếng Nhật tại công ty sản xuất.
- Ưu tiên có kinh nghiệm dịch thuật mảng Kỹ thuật, Cơ khí
- Thông dịch từ tiếng Nhật sang tiếng Việt và ngược lại cho nhân chuyên gia người Nhật tại Công ty.
- Thông dịch trong cuộc họp, hội nghị trong công ty
- Các công việc khác theo yêu cầu của cấp trên.
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
- Phụ đóng gói hàng dịp lễ, Tết
- Tư vấn, giới thiệu sản phẩm cho khách hàng tại quầy
- Sắp xếp, trưng bày sản phẩm theo barem cửa hàng
- Giữ gìn khu vực làm việc gọn gàng, sạch sẽ
- Hỗ trợ thanh toán và chăm sóc khách hàng
QUYỀN LỢI
- Lương cố định 3.600.000 - 7.200.000 + Thưởng chuyên cần, cống hiến
- Cơ hội học hỏi và thăng tiến rõ ràng
- Hỗ trợ cho sinh viên thực tập
THỜI GIAN
- 7h30 - 17h30 (xoay ca 4/6 tiếng)
- 17h30 - 21h30 (Ưu tiên nam)
- Hỗ trợ xoay ca cho sinh viên (trao đổi)
YÊU CẦU ỨNG VIÊN
- Đăng ký ít nhất 5 buổi/tuần (Ưu tiên làm ca cố định)
- Chỉ nhận từ đủ 18 tuổi (Không nhận xin việc dùm)
- Có kinh nghiệm đứng quầy/bán hàng/ PB , PG là lợi thế
🛍️ Hỗ trợ bán hàng phục vụ khách hàng mua hàng
📦 Sắp xếp, trưng bày sản phẩm theo barem cửa hàng
🌂 Giữ gìn vệ sinh khu vực được phân công
💬 Giải đáp thắc mắc và hỗ trợ khách hàng
✨ Hỗ trợ bán hàng (mặt hàng đồ uống đóng hộp, ngũ cốc dinh dưỡng, nước uống các loại)
✨ Sắp xếp hàng hóa, giữ cho cửa hàng gọn gàng, ngăn nắp. Luôn giữ vệ sinh sạch sẽ khu vực trực
✨ Hỗ trợ giải đáp các thắc mắc, câu hỏi của khách hàng
NHÂN VIÊN BÁN HÀNG FULL-TIME / PART-TIME – KHÔNG YÊU CẦU KINH NGHIỆM!
CÔNG VIỆC HÀNG NGÀY:
* Phục vụ khách hàng: Giới thiệu sản phẩm phù hợp, hỗ trợ khách mua sắm tại cửa hàng.
* Sắp xếp hàng hóa: Đảm bảo cửa hàng luôn gọn gàng, đúng tiêu chuẩn.
* Hỗ trợ quản lý: Thực hiện các nhiệm vụ được giao bởi Cửa hàng trưởng
THỜI GIAN LINH HOẠT:
* Ca 1: 7h30 - 11h30
* Ca 2: 13h00 - 17h00
* Lựa chọn Full-time hoặc Part-time tùy theo lịch cá nhân của bạn!
THU NHẬP:
* Full-time: 7.200.000 VNĐ/tháng.
* Part-time: 25.000 VNĐ/giờ.
Apply:: Không, ba, bốn, tám , chín, ba, năm, ba, một , bốn
- Biết cách thức chế biến, trình bày món ăn Nhật như Sushi, sashimi,
- Đảm bảo tính chính xác, thống nhất về định lượng, chất lượng, và cách trình bày sản phẩm theo tiêu chuẩn của nhà hàng
- Đảm bảo thực phẩm được chuẩn bị phù hợp với sức khỏe và quy định vệ sinh an toàn thực phẩm.
- Theo dõi, kiểm tra và bảo quản các loại dụng cụ, tủ đông, tủ mát, lò, bếp … các dụng cụ sử dụng hàng ngày trong khu vực làm việc
- Sắp xếp và kiểm soát nguồn nguyên vật liệu