Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Sư phạm Kỹ thuật TPHCM theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
The AFM ensures completeness, timeliness and accuracy of financial statements and related accounting activities.
1.To ensure the accuracy of entries to ledger accounts and reconcile subsidiary ledger accounts to the general ledger.
2. To verify that sales from the Rooms department and Other Operating department are correct.
3. To verify that the guest ledger balance and total of all account detail balances for each room correspond to the system-generated guest ledger and General
Ledger balance.
4. To manage prepaid and accrued expense monthly allocations and other allocated expense calculations and to ensure they are properly accounted for.
5. To verify that fixed assets are purchased according to the capital expenditure budget, that amounts are properly recorded, and the fixed assets ledger
completed.
6. Capex stock count yearly.
7. To verify the daily bank balances through review of the bank statements for all bank transactions and to prepare the bank reconciliation to be submitted to
the FM for approval.
8. Regarding VAT, WHT, PIT, CIT to verify that amounts are promptly declared and paid on time.
9. To ensure that all tax matters are treated in a proper manner and in compliance with related legislation.
10.To follow up any tax changes and other legislation.
11. Work with auditors/tax/authorities in relation to the Company’s audited.
12. Perform month end closing and prepare accurate financial reports as required by the management. Perform monthly financial variance analysis and reports
to Finance Manager within the reporting date lines.
13. Check and verify all reports prepared by her/his downline before submitting them to the Finance Manager for review. Review and closely monitor debtor’s
collections and debtors’ aging.
14. Prepare all statutory reporting to the relevant government departments promptly.
15. Assist in all local tax matters.
16. Supervise and continue to improve the productivity and efficiency of staff reporting.
17. Carry out any other task or ad-hoc assignment in accordance with the law from time to time as required by Head of Department & Management.
19. Update bank signature when there is a change.
2. Thực hiện các công việc cuối ca
- Thực hiện công việc lau chùi, dọn dẹp, vệ vinh các khu vực trong trường học: lớp học, hành lang, nhà vệ sinh
- Làm việc theo ca: Ca sáng từ 6- 14h, Ca chiều từ 14h- 22h hoặc 13h - 21h, hoặc ca hành chính. Đổi ca theo tuần, theo thực tế phân công tại cơ sở làm việc
Brief Summary of Job Profile: Responsible for developing and leading the commercial strategies and plans for coffee products produced by the roasting factory. This role focuses on identifying and expanding market opportunities, both domestic and international, enhancing brand presence, and actively seeking and acquiring potential customers to drive sustainable and scalable business growth.
Key Accountabilities:
1. Market Planning & Business Development
2. Distribution Development & Sales Operations
3. Product Commercialization & Cross-functional Management
4. Performance Tracking & Risk Management
- Xây dựng & triển khai chiến lược thương hiệu
- Lập kế hoạch & thực hiện chiến dịch truyền thông
- Quản lý & tối ưu ngân sách marketing
- Nghiên cứu thị trường & phân tích hành vi khách hàng
- Kiểm soát chất lượng thương hiệu
- Xử lý rủi ro truyền thông & quản lý khủng hoảng
- Dẫn dắt & phát triển đội ngũ marketing
- Thử việc: 02 tháng
- Thời gian làm việc: Thứ 2 -thứ 6: 8h30 -17h30, Thứ 7: WFH
GIỚI THIỆU:
HumVentures, thương hiệu Việt Nam uy tín trong lĩnh vực dịch vụ hiếu khách, quản lý chuỗi thương hiệu cao cấp với dịch vụ ẩm thực, không gian sự kiện và quà tặng thủ công vùng miền đặc sắc. Chúng tôi luôn nỗ lực mang đến trải nghiệm ẩm thực đỉnh cao và dịch vụ tốt nhất cho khách hàng.
4 thương hiệu tự hào của HumVentures:
Hum : Ẩm thực thực vật cao cấp
Mặn Mòi: Ẩm thực Việt Nam thuần túy
Vườn Trong Phố: Không gian sự kiện giàu mỹ cảm
The Bloom: Quà tặng từ thiên nhiên Việt Nam
MÔ TẢ CÔNG VIỆC:
- Develop and execute sales strategies to grow revenue in the Food & Beverage sector
- Monitor daily sales operations and optimize processes to improve conversion and customer experience
- Collaborate with marketing and operations teams on campaigns, product launches, and promotions
- Analyze sales data, market trends, and customer insights to make strategic decisions
- Ensure sales targets and KPIs are consistently met or exceeded
1. Chăm sóc khách hàng (70%)
- Trả lời khiếu nại, tư vấn khách hàng qua kênh thương mại điện tử (sử dụng chat)
- Hỗ trợ khách hàng, tìm cách giải quyết những vấn đề mà họ gặp phải
- Đề xuất và thực hiện các kế hoạch chăm sóc khách hàng, đo lường mức độ hài lòng của khách với sản phẩm và dịch vụ.
- Thực hiện khảo sát khách hàng về trải nghiệm khách hàng,chất lượng sản phẩm và dịch vụ, ghi nhận phản hồi giúp cải thiện sản phẩm, dịch vụ
- Báo cáo công việc cho cấp trên.
- Có thể hỗ trợ thêm một ít công việc về sắp xếp hàng hóa khi có thời gian rảnh.
2. Hỗ trợ kho (30%)
- Order đơn hàng trên hệ thống, đặt đơn vị vận chuyển
- Theo dõi tình hình đóng gói và vận chuyển đơn hàng
- Làm báo cáo về số lượng tồn kho và dự kiến đặt hàng
- Quay, dựng, chụp theo yêu cầu của BGD (80% dựng video từ source có sẵn và 20% quay, chụp, lồng tiếng video)
- Phối hợp với các thành viên khác trong nhóm marketing để đảm bảo xây dựng video phù hợp với chiến lược và thông điệp thương hiệu
- Quản lý dữ liệu hình ảnh, video của công ty trên các kênh media: Facebook, Website, YouTube, Tik Tok và các sàn TMĐT...
- Quản lý thiết bị quay phim và chịu trách nhiệm bảo trì, nâng cấp khi cần thiết
- Quản lý, sắp xếp kho Video logic thuận tiện trong việc truy xuất dữ liệu
- Thực hiện công việc theo sự phân công của Quản lý.