Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thương mại theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Phát triển và quản lý kênh Youtube của công ty.
- Xây dựng chiến lược nội dung thu hút người xem và tăng lượng subscribe.
- Phân tích hiệu quả kênh Youtube và báo cáo kết quả định kỳ.
- Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của cấp trên.
- Lập danh sách khách hàng tiềm năng, đề xuất các kế hoạch, phương án tiếp cận, gặp gỡ đối tác khách hàng để chăm sóc và xây dựng mối quan hệ bền vững.
- Hợp tác với nhân viên ở phòng ban khác nhau để được hỗ trợ trong việc đàm phán với khách hàng.
- Chi tiết công việc sẽ được trao đổi trong quá trình phỏng vấn
1. Thông tin sản phẩm:
Lớp học gia sư (Edupia Tutor) là mô hình lớp học trực tuyển 1 lớp 2 học sinh hoặc 1 lớp 4 hoặc sinh. Lớp học Tiếng Anh cho học sinh Tiểu học và Trung học cơ sở.
2. Mô tả công việc:
- Liên hệ, tư vấn bán khoá học online cho phụ huynh, học sinh theo nguồn data có sẵn, tỉ lệ chốt cao (30%)
- Chịu trách nhiệm và đảm bảo doanh số được giao.
*Lĩnh vực hoạt động: Cung cấp sản phẩm, dịch vụ tiết kiệm năng lượng, giảm phát thải khí nhà kính, chuyển đổi số, chuyển đối xanh cho các doanh nghiệp lớn trên cả nước: Kiểm toán năng lượng; Xây dựng hệ thống quản lý năng lượng; Kiểm kê khí nhà kính; Thiết bị tiết kiệm điện cho HT khí nén IFC; Phần mềm kiểm kê khí nhà kính ECCTRACKER; phần mềm quản lý bảo dưỡng ManWinWin…
- Chủ động tìm kiếm khách hàng mới tiềm năng thông qua cuộc gọi telesales, mạng lưới quan hệ, theo data sẵn có của công ty. Khách hàng là các doanh nghiệp lớn, tiêu thụ năng lượng trọng điểm trên cả nước.
- Gặp gỡ khách hàng, thuyết phục khách hàng sử dụng sản phẩm, dịch vụ.
- Quản lý, chăm sóc và giữ mối quan hệ thường xuyên với khách hàng.
- Theo dõi, giám sát quá trình thực hiện các dự án.
- Lập, thực hiện kế hoạch kinh doanh định kỳ.
- Báo cáo kết quả kinh doanh định kỳ cho cấp quản lý trực tiếp/TPKD.
*Địa điểm làm việc: 451 Vũ Tông Phan, phường Khương Đình, quận Thanh Xuân, TP Hà Nội
*Thời gian làm việc: Từ thứ 2 đến sáng thứ 7 (Nghỉ chủ nhật)
-Tổng hợp, hạch toán số liệu theo yêu cầu của Kế toán trưởng.
- Hàng kỳ thực hiện tính giá thành Sản xuất, lên BC kết quả kinh doanh.
- Lập các tờ khai, BC thuế định kỳ.
PHẠM VI CÔNG VIỆC
THỜI GIAN LÀM VIỆC
NHIỆM VỤ CHÍNH
Vận hành và ghi nhận:
Bảo trì và bảo dưỡng:
Giám sát và xử lý:
AKA Furniture Company là Tập đoàn sở hữu trên 25 thương hiệu nội thất nổi tiếng trong và ngoài nước như Nhà Xinh, BoConcept, Calligaris,... Chúng tôi đang tìm kiếm các bạn Nhân viên bán hàng năng động, đam mê nội thất để cùng đồng hành, phát triển. Công việc chính của các bạn là:
- Giới thiệu, tư vấn sản phẩm trực tiếp cho khách hàng khi khách hàng đến tham quan, mua sắm tại showroom
- Sắp xếp, bố trí và vệ sinh quầy kệ, sản phẩm
- Tìm kiếm, mở rộng khai thác và phát triển khách hàng mới
- Phối hợp với các bộ phận/ phòng ban để theo dõi và bám sát việc thực hiện hợp đồng cho đến khi hoàn thiện bàn giao sản phẩm cho khách hàng
- Thực hiện các công việc khác theo sự phân công của Trưởng bộ phận
A. MÔ TẢ CÔNG VIỆC:
1. Nội dung chi tiết:
Saint-Gobain Vietnam is targeting to significantly grow Weber and New business in next years in Project Market and aiming to take the leading position over key competitors. In order to deliver the above challenging target, Project Operation Plan for 2025 must be well planned with comprehensive & intense Marketing activities as a boost for Commercial achievement.
To drive the growth of Weber tile-fixing and New Business products in the project construction segment by executing impactful brand and product marketing strategies, fostering brand loyalty, and expanding market share. A Senior Brand Marketing Executive is critical in achieving significant business growth targets for next years by leading initiatives that align with both short-term and long-term objectives and will in charge to strengthen market positioning through marketing activities, cross-functional collaboration to develop and execute MKT activities for Weber Tile Fixing Division and New Business. In this role, he/she execute strategies and report on campaign results and support Marketing Manager full-time & execute successfully (on time, in full) all strategies/actions defined for Project Market for upcoming years.
This position will actively drive Branding activities, Product development and Portfolio management. This position also requires experience in cement products or construction working or other relevant industrial and good communicate skill to build relationships with relevant project stakeholders ie. Architect Association, Real Estate partners, Developers & Architects.
This position will be accountable for nationwide. This is also expected to work more independently and engage more closely with other functions (nationwide) to drive Project Marketing strategy successfully.
Main Responsibilities
1. Branding activities
o Develop creative materials, templates, and marketing collaterals.
o Monitor and analyze brand performance, market trends, and competitor activities to identify opportunities and threats.
o Manage activities in campaign and develop strategies for Brand WEBER Brand and New Business
o Develop and implement strategic brand marketing plans to strengthen Weber and new business’s presence in the project construction segment.
o Lead brand-building campaigns, ensuring consistency in messaging across channels and alignment with brand guidelines.
o Manage the relationship with agencies and vendors to deliver high-quality creative assets for campaigns.
o Monitor and analyze brand performance metrics (awareness, preference, loyalty) and provide actionable insights.
o Evaluate the effectiveness of brand campaigns toward with commercial target
o Proactively build relationships with relevant project stakeholders ie. Architect Association, Real Estate partners, Developers & Architects for sponsorship and co-branding activities
2. Product Development & Portfolio Management
o Oversee product management and/or cost reduction projects to ensure achievement of results
o Monitor and analyze product/competitors/customer behavior/marketing trends, predict emerging market needs.
o Manage the product quality, design, and brand alignment.
o Position Weber tile-fixing products as solutions to project needs through targeted messaging and value propositions.
o Work with R&D, technical teams and sale team to define product features, benefits, and USPs for competitive differentiation, ensure product offerings meet market demands, and work with Product development team for New product development and product improvement.
o Collaborate with internal teams to support the introduction in Launch/Relaunch product portfolio/solutions.
o Collaborate with sales teams to create technical materials (TDS, POSM) that resonate with project stakeholders (architects, contractors, project owners).
o Take owner to oversee product portfolio & price page for Weber Tile Fixing and New business, align with Business Development strategic
3. Marketing Execution
o Plan and implement marketing activities such as product launches, workshops, seminar, tradeshow, to generate leads and conversions in the project channel.
o Manage content and communication in digital channels to enhance brand visibility.
o Organize trade shows, and training sessions to educate and engage key audiences.
o Optimize campaigns using analytics to measure ROI and ensure alignment with business objectives.
o Provide strategic input into MKT plan, product positioning and brand direction
4. Budget management
o Monitor A&P budgets to maximize profits and minimize costs.
o Propose sufficient budget for all activities and well planned for yearly/quarterly and monthly spending
5. Reporting & Analysis
o Track campaign effectiveness and provide insights for improvement.
o Prepare regular reports on market activities, customer insights, and product performance/benchmarking.