Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Tôn Đức Thắng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
1. Instructional design
- Assist in the training needs analysis process, exposed to Operation work to execute TNA
- Propose course content and/or modification when necessary
- Plan, organize and implement a range of training activities.
- Search for the external training vendors or trainers in order to deliver adequate, effective training programs and courses.
- Design course content after TNA, making presentation slide to assist the training process
2. Manage training courses
- Coordinate with Admin Dept. to make necessary logistics preparation for training (room, facilities, equipment, stationaries, tea break, etc.).
- Facilitate training sessions by leading group discussion or role-playing activities; assist foreign trainers if needed.
- Make an announcement and send invitation letters to employees.
- Check employee’s registration and attendance and ensure that accurate and useful records are kept for future uses (promotion or discipline).
- Train new hires and conduct orientation, manage data as instructed.
- Manage training schedule as well as making induction yearly plan, manage end to end induction process.
- Monitor induction program quality for all types of people eligible to attend an induction course
3. Evaluate training courses
- Responsible for assisting the supervision staff including the performance management, training, and assigning mentors.
- Conduct tests to support the evaluation of their performance and report to higher management.
4. Rules and Regulations
- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
- Check, monitor, remind and guide subordinates to follow the rules and regulations.
5. Other duties
- Cooperate with other Depts. to support and take part in organizing the annual events.
- Other tasks or responsibilities as assigned by Line Manager
Chịu trách nhiệm thúc đẩy về doanh số bán hàng trên khu vực phụ trách (chăm sóc đại lý cũ và mở đại lý mới) liên quan đến lĩnh vực pha chế đồ uống;
Thông báo các chương trình khuyến mãi, chính sách bán hàng của NPP về sản phẩm;
Tìm kiếm khách hàng mới, mở rộng mối quan hệ khách hàng của công ty;
Cập nhật thông tin về hệ thống đại lý và xây dựng mối quan hệ với công ty;
Tiếp nhận thông tin phản hồi từ phía khách hàng về sản phẩm và nhãn hàng;
Cập nhật báo cáo về các thông tin như doanh số bán hàng;
Công việc khác theo sự phân công của quản lý.
Kiểm tra hàng hóa nhập/xuất kho (số lượng, chất lượng, chứng từ)
Đảm bảo hàng hóa nhập kho đúng với hóa đơn, phiếu giao hàng
Lưu trữ chứng từ nhập hàng và cập nhật hệ thống
Chuẩn bị các hóa đơn theo đơn đặt hàng
Lập phiếu xuất kho và lưu trữ phiếu
Sắp xếp hàng hóa trong kho theo đúng quy định tránh hư hỏng và đảm bảo an toàn
Theo dõi và cập nhật tình trạng hàng tồn kho thường xuyên
Thực hiện kiểm kê định kỳ đảm bảo số liệu thực tế và sổ sách khớp nhau
Báo cáo số lượng hàng hóa (Sắp hết, hạn sử dụng, hàng hỏng hóc)
Quản lý và vận hành các thiết bị trong kho
Báo cáo tình hình kho bãi cho cấp quản lý khi cần thiết
Phối hợp với các bộ phận khác như mua hàng, kế toán, bán hàng để giải quyết công việc.
Đảm bảo tuân thủ các quy định về an toàn lao động trong kho.
Quản lý và bảo dưỡng các thiết bị chữa cháy, hệ thống an toàn trong kho.