System Refactoring: Re-architect, re-design, and re-implement existing on-premises systems to cloud environments.
Cloud Integration: Design and develop cloud-based solutions using top-tier technologies.
Data Processing: Implement robust data processing and reporting systems.
Big Data Calculation: Develop big data computation engines using Spark and Hadoop.
Optimization: Continuously optimize and enhance system performance and scalability.
Collaboration: Work closely with cross-functional teams to understand business requirements and translate them into technical solutions.
Documentation: Maintain comprehensive documentation of system designs, implementations, and processes.
QUYỀN LỢI:
LIÊN HỆ:
- Tiếp nhận và xử lý thông tin, ý kiến góp ý, giải đáp thắc mắc của khách hàng về dịch vụ chuyển phát Viettel qua điện thoại, chatbox.
- Trực tiếp nhập các yêu cầu/ phản ảnh của khách hàng lên hệ thống và chuyển thông tin cho những bộ phận có trách nhiệm giải quyết.
- Thường xuyên cập nhật chính sách ưu đãi, khuyến mại và kinh doanh của Tổng Công ty để có thể hướng dẫn, cung cấp thông tin cần thiết cho khách hàng.
- Thời gian làm việc: Nghỉ 1 ngày/tuần
+ Ca hành chính: 08h00 – 17h30
+ Ca 1: 07h00 – 16h00
+ Ca 2: 13h00 – 22h00
- Địa điểm làm việc: Cụm Công nghiệp Lai Xá, Kim Chung, Hoài Đức, Hà Nội.
Quyền lợi:
1. Chế độ Thưởng hấp dẫn:
2. Chế độ phúc lợi vượt trội:
3. Phát triển nghề nghiệp
4. Lương:
1. Phát triển và nâng cao năng lực bán lẻ (phát triển & quản lý các ứng dụng hỗ trợ hoạt động bán hàng)
‒ Phân tích nghiệp vụ/ nhu cầu hoạt động chăm sóc và quản lý khách hàng tiềm năng của Đại lý để đưa ra ý tưởng và phối hợp với bộ phận CNTT nâng cấp phần mềm quản lý hoạt động bán hàng (CRM) và các dự án digital khác nhằm hỗ trợ Đại lý thúc đẩy hoạt động bán hàng.
‒ Phối hợp với các bộ phận liên quan trọng việc kiểm soát vận hành và giải quyết kịp thời các vấn đề phát sinh đối với phần mềm CRM và các phần mềm khác trên toàn bộ hệ thống Đại lý phụ trách.
‒ Quản lý các chỉ số hoạt động khai thác khách hàng tiềm năng của Đại lý và các ứng dụng phần mềm khác. Phân tích được xu hướng các chỉ số, nhận diện được vấn đề tồn đọng và đề xuất giải pháp xử lý.
‒ Xây dựng các chính sách, cơ chế nhằm thúc đẩy, đảm bảo phần mềm được vận hành thường xuyên, hiệu quả.
‒ Tham gia kiểm thử nghiệm thu phần mềm/ ứng dụng để đảm bảo vận hành ổn định trước khi người dùng sử dụng.
2. Quản lý hoạt động tổng thể hệ thống Đại lý
‒ Là đầu mối hỗ trợ thông tin tổng thể với Đại lý theo phân công và hỗ trợ để đảm bảo việc tuân thủ, triển khai, duy trì các hoạt động theo đúng tiêu chuẩn, chính sách quy định của nhà phân phối, đảm bảo việc duy trì và vận hành của Đại lý với toàn bộ các công việc (cơ sở vật chất, quy trình bán hàng, nhân sự và đào tạo, số hóa…).
‒ Theo dõi duy trì các chỉ số hoạt động tốt hoặc thúc đẩy nâng cao các chỉ số hoạt động của Đại lý. Thu thập truyền tải các ý kiến từ các đại lý, truyền tải nội dung tới các đầu mối nghiệp vụ nhằm phát triển các chương trình/chính sách liên quan.
‒ Triển khai chương trình đánh giá xếp hạng (DRP) và phân loại các Đại lý Hyundai theo phân công
‒ Thực hiện các công việc khác theo chỉ đạo của cấp trên và ban lãnh đạo công ty
I. MÔ TẢ CÔNG VIỆC
1. Triển khai và theo dõi hoạt động Trade Marketing
2. Lập kế hoạch và thực hiện các hoạt động marketing mùa vụ
3. Quản lý hàng hóa và tối ưu hóa bán hàng
4. Báo cáo và hỗ trợ quản lý
5. Các công việc khác
II. QUYỀN LỢI
· Phương tiện làm việc: Được công ty trang bị các công cụ và phương tiện làm việc hiện đại, tiện nghi.
· Chế độ phúc lợi:
· Môi trường làm việc:
· Cơ hội phát triển:
· Thời gian làm việc: 8h00 - 17h00, nghỉ 02 ngày Thứ Bảy và các ngày Chủ nhật trong tháng.
· Địa điểm làm việc: Tầng 7, Số 6 Nguyễn Hữu Thọ, Hoàng Mai, Hà Nội.
Monitor the daily operations of reservations
• Control rooms inventory including allocation and reservations to areas of maximum yield and blackout dates
• Develop and conduct rooms based marketing activities
• Track sales programs, promotion, advertising and provide feedback as necessary to relevant departments
• Track and establish pick up trends, occupancy history and market segment development to facilitate forecasting
• Monitor front office tracking of guest history data
• Create and maintain allotments
• Record and analyze guest questionnaires on a monthly basis
• Ensure accuracy of guest history and client profiles in Data Base
• Track market codes
• Load and maintain rates in IHG reservation system
• Maintain rate in Website
• Collate, maintain and distribute relevant information and data obtained from both existing sources (consultants, economic forecasters) and external sources
• Manage Hotel Bank and GDS close out/opening-up dates, if applicable
• Complete end of month sales report
• Prepare weekly sales strategy reports
• Ensure all Groups are contracted
• Conduct market research and analysis
• Monitor and evaluate contemporary sales and marketing initiatives and trends
• Monitor and evaluate economic, political and social issues/changes
• Report on competitor activity
• Chairs and conducts Sales Strategy meetings weekly or as directed by Regional Sales and Marketing Manager
• Participate in preparation of strategic plans for region
• Consider and comment on economic, political, social activity and trends which are likely to influence business outcomes
• Access and assess sales and marketing data
• Ensure staff is properly trained including service expectations, hotel facilities and services, local directions, safety and emergency procedures, etc.
• Monitor performance and recommend corrective or disciplinary action. Alert management of potentially serious issues.
• Act as central communications point during emergency/crisis situations by having thorough knowledge of emergency, safety and security procedures and having phone numbers of local fire, police, poison control, etc.
• Ensure all telephone equipment and accessories are in proper working order. Notify Engineering or appropriate service provider immediately of any malfunctioning equipment.
• To ensure courtesy call made and recorded thoroughly
• Promote team work and quality service through daily communications and coordination with other departments. Be aware and prepare for all in-house group meetings and VIP arrivals.
• To ensure the cleanness and basic operation of Business Center such as: update function on Meeting center screen, control stock, revenue and report of items on sale in Business center etc.
• To ensure the guest’s database to be sent to immigration police on daily basic as required.
• Works with superior on manpower planning and management needs
• Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget