Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp TPHCM theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Đánh giá và lập danh mục nhà thầu phụ:
Lựa chọn nhà thầu:
Xây dựng hợp đồng thầu phụ:
Soạn thảo báo cáo
Xử lý các vấn đề phát sinh trong hoạt động của Bộ phận Chọn thầu
Thực hiện các nhiệm vụ khác theo yêu cầu của Trưởng phòng/ Quản lý Bộ phận Chọn thầu
· Quản trị hệ thống ảo hóa trên nền tảng VMWare vSphere.
· Quản trị hệ thống mạng switch, router, firewall…
· Thiết lập và duy trì hệ thống tự động hóa liên tục (CI/CD) để triển khai ứng dụng một cách tự động và liên tục.
· Xây dựng và duy trì các pipeline CI/CD cho phát triển, kiểm thử và sản xuất.
· Quản lý và giám sát hệ thống để đảm bảo hiệu suất, sẵn sàng và ổn định.
· Triển khai và quản lý các công cụ DevOps như Docker, Kubernetes, Jenkins, Ansible, Terraform, và các công cụ tương tự.
· Tối ưu hóa quá trình phát triển và triển khai bằng cách tự động hóa các quy trình.
· Thực hiện giám sát, bảo mật và sao lưu hệ thống để đảm bảo an toàn và bảo mật dữ liệu.
· Hỗ trợ và tư vấn cho các nhóm phát triển về các vấn đề liên quan đến môi trường phát triển và triển khai.
· Xây dựng các quy trình liên quan đến hệ thống công nghệ thông tin.
· Thực hiện các công việc khác theo sự phân công của các cấp quản lý.
Quyền lợi:
1. Phát triển nghề nghiệp:
2. Lương:
1. Administrative tasks & Cost Control
- Implement store operating plan, control store expenditure within budget parameters, sustain during financial year, to come up with cost saving plan.
- Develop strategies to reduce administrative costs, gain operational efficiency.
- Make periodical report related to costs and other matters.
- Develop and implement new administrative systems, such as record management.
- Supervise daily store's opening and closing; provide guidance through the implementation of standard procedure and monitor store keys.
- Supervise the ordering and issuing of uniforms, name badges, swipe cards, material to ensure cost efficiency.
- Make working roster for store's Line Manager and roster for store's opening and closing.
- Coordinate with Aeon Delight to tackle issues relating to house-keeping, security and technical matters.
- Receive and work with inspection team from governmental authorities.
- Supervise other matters relating to staff s benefits, i.e. staff bus, staff canteen, medical room, garbage management.
2. Merchandising management
- Stock take Leading:
+ Make sure implement the bi annual stock take (Store) and monthly stocktake (Foodline) within rules& proccess.
+ Analyze stock take report and reconcile with data storage system in cooperation with other departments.
+ Keep stock control systems up to date and ensure inventory accuracy.
+ Maintain receiving, warehousing, and distribution operations by initiating, coordinating, and enforcing program, operational, procedures.
- Merchandise Receiving:
+ Have deep knowledge and understanding about Law & regulations regarding merchandising management, food safety and hygiene, fire safety and ensure subordinates follow accordingly.
+ Develop procedures and ensure loading of containers and trucks are accurate and timely.
- Price alteration: work with Merchandising and Accounting Departments to resolve receiving discrepancies.
- Supplier Management:
+ Take leading role in dealing with suppliers to solve any arising issues relating to merchandise or to solve suppliers' complaints.
+ Participate in negotiation together with Legal, Merchandising and Supplier Management Departments with Suppliers during the sourcing selection process and ongoing contract and relationship management.
3. 5S, Safety Implementation & Facilities Responsibility
- Responsible on 5S & safety of personnel working at the loading bay, backyard& backroom.
- Oversea the planned maintenance of vehicles, machinery and equipment.
- Check and plan to maintain, repare, buy the machine, equipment.
- Safeguard warehouse operations and contents by establishing and monitoring security procedures and protocols.
4. Process- Guidelines & Supporting roles
- Develop working process, guidelines for other departments to ensure smooth operation.
- Ensure compliance in internal controls.
- Communicate, train, implement and sustain relevant policies, processes and procedures within the store to deliver the required outcomes.
- Plan ahead and work towards material order and related processes for new store's opening.
- Support other functions in execution of promotion schemes, customer survey, handling customer's grievance and finding solutions to arisen difficulties in operation.
5. Rules-Regulations & Duties
- Follow all working procedures, the company's policies, rules and regulations.
- Check, monitor, remind and guide subordinates to follow the rules and regulations.
- Make regular reports and statistics on a daily, weekly and monthly basis.
- Support other departments as necessary.
- Other tasks or responsibilities as assigned by Deputy Store Manager or Store Manager.
The Administrative Assistant for the Gaming Operations team provides essential administrative support to ensure the smooth operation of daily gaming activities. This role involves managing schedules, maintaining records, coordinating with team members, and assisting with communications and reporting. The Administrative Assistant helps streamline administrative processes to support the overall efficiency of the gaming operations team.
Duties may include but are not limited to:
Địa chỉ làm việc: Tòa nhà Opal 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, TP. HCM
Thời gian làm việc:
Mô tả công việc:
Quyền Lợi:
• Quản lý toàn bộ nhân sự của các bộ phận trong cửa hàng Bakery, phân công công việc và đảm bảo nhân viên thực hiện đúng trách nhiệm.
• Tổ chức, đào tạo, hướng dẫn và giám sát nhân viên trong việc thực hiện nghiệp vụ bán hàng, chăm sóc khách hàng, các thao tác kỹ thuật theo từng vị trí.
• Chịu trách nhiệm đảm bảo cửa hàng vận hành hiệu quả, quản lý tài sản, hàng hóa, tiêu chuẩn dịch vụ và xử lý các sự cố, khiếu nại của khách hàng.
• Truyền đạt thông tin từ cấp trên đến nhân viên để cửa hàng triển khai đúng theo yêu cầu và mục tiêu kinh doanh.
• Phối hợp với Kế toán kiểm kê hàng tồn kho, kiểm soát hàng hóa lỗi/hủy, và giám sát chi phí vận hành.
• Phối hợp với bộ phận Thu mua để đặt hàng hóa, đảm bảo nguyên vật liệu đầy đủ cho hoạt động của cửa hàng.
PHỐI HỢP NGHIÊN CỨU & PHÁT TRIỂN
• Phối hợp với Bếp phó bếp bánh để nghiên cứu, phát triển các sản phẩm phù hợp với mô hình kinh doanh và nhu cầu của khách hàng.
• Phối hợp với bộ phận Marketing đề xuất các chương trình khuyến mãi, chính sách ưu đãi phù hợp với khách hàng và tình hình thực tế tại cửa hàng.
KIỂM SOÁT CHẤT LƯỢNG & BÁO CÁO
• Kiểm soát tiêu chuẩn dịch vụ, đảm bảo trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
• Theo dõi tình hình kinh doanh, doanh thu, khách hàng và các vấn đề phát sinh, báo cáo định kỳ cho Quản lý vận hành để có hướng xử lý kịp thời.
- Monthly and annual financial closing
- Daily accounting tasks (vouchers, journal entries)
- Daily and monthly cash flow management
- Consideration of financial strategies (e.g., loans)
- Manage accounting staff
- Handling of tax and audit-related matters
- Confirmation of invoices and receipts, sales, payments, and deposits
- Company cash flow calculation, Cash management
- Documents management, Contract (You need to take care of all of the documents related to the company)
- Payment overdue reports.
- Visiting the tax office with the Japanese manager when the problem has occurred