Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kiến trúc Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Thực hiện công việc của 01 Chuyên viên đặt phòng
Chi tiết trao đổi trong phỏng vấn
Vệ sinh, sắp xếp xe đẩy, dụng cụ, thiết bị theo đúng tiêu chuẩn.
Vệ sinh các khu vực được phân công theo phương pháp vệ sinh được chỉ định.
Kiểm soát được thời gian và chất lượng công việc được phân công.
Báo cáo ngay đến giám sát khi công việc được hoàn tất.
Thông tin và báo cáo đến giám sát một cách thường xuyên các vân đề liên quan đến khu vực công cộng.
Báo cáo tài sản thất lạc và hỏng hóc.
Các công việc khác theo sự phân công của trưởng bộ phận.
- Đảm nhận công việc tư vấn sản phẩm/dịch vụ của công ty đến với khách hàng
- Liên hệ khách hàng dựa trên lượng data của công ty đưa xuống
- Đảm bảo tiến độ công việc theo kế hoạch mỗi tháng
- Maintain a willingness to please attitude and give undivided attention to any approaching guest
- Adhere to guest checking in and checking out procedures pertaining to baggage handling
- Welcome guests at the main entrance, offering the greeting appropriate to the time of day taking particular note of repeat guests and Priority Club members
- Assist arriving and departing guests by opening and closing car and taxi doors
- Maintain a spotless Porte Cochere and Drive way
- Guide the guest to the Front Desk and wait behind the guest during the check-in. Keep eyes on the Front Desk Clerk who provides the signal for you to step forward and receive the room and rooming booklet from the Front Desk Clerk. Without delay, escort the guests accordingly.
- Be familiar with the layout of the hotel and memorize the preferred route for escorting guests
- Room the guest in accordance with hotel standards
- Be familiar with the lift workings and emergency stairs
- Provide information to guests about the hotel facilities and services
- Provide guest services and guidance
- Learn and utilize names of guests, especially repeat and long staying guests and routinely greet guests as they pass through the lobby, remaining alert to situations where he can be of assistance to guests
- Keep the lobby clean and tidy, informing the Concierge or Bell Captain if it needs major cleaning
- Help other employees in department, replacing them temporarily when necessary
- Keep the baggage room clean and in order before going off duty on each shift
- Upon arrival of newspaper, prepare them and deliver them to guest rooms as assigned by the Bell Captain
- Use the Duty Log to document matters of importance
- Operate Communicates equipment
- Arrange transport and coordinate luggage
- Manage the key system securely
- Nắm vững quy trình làm phòng, sử dụng hóa chất
- Luôn đảm bảo phòng và các khu vực công cộng sạch sẽ đúng tiêu chuẩn của khu nghỉ dưỡng và tập đoàn
- Có sức khỏe tốt
- Chịu khó
- Nhanh nhẹn
- Chăm sóc khách hàng hậu mãi qua điện thoại hoặc các kênh online;
- Tìm kiếm khách hàng mới;
- Hỗ trợ tư vấn bán hàng, thực hiện và đánh giá các phép đo thính học.
Làm việc trên máy tính
Khai thác nguồn khách hàng và chốt giao dịch
Gọi điện tư vấn cho khách dựa trên data có sẵn , công ty cung cấp
Hoàn thành yêu cầu công việc quản lý giao
Job Description
Mô tả Công Việc
Job Description
Mô tả Công Việc
- Sắp đặt khu vực nhà hàng hoàn hảo để sẵn sàng đón và phục vụ khách hàng;
- Thực hiện các qui trình phục vụ theo tiêu chuẩn của nhà hàng.
- Đảm bảo đồng phục, diện mạo luôn sẵn sàng phục vụ khách;
- Phục vụ khách theo đúng tiêu chuẩn của Tập đoàn;
- Chú ý tới yêu cầu, phàn nàn của khách và giải quyết vấn đề;
- Làm hóa đơn thanh toán theo đúng quy trình và qui định của công ty;
- Báo cáo đầy đủ tới Giám sát.
- Tìm kiếm nhà cung cấp các mặt hàng rau củ, hải sản
- Tìm kiếm các nguồn hàng dảm bảo chất lượng với giá cả hợp lý.
- Trực tiếp đi chợ tìm kiếm các nguồn hàng phù hợp với nhà hàng.
1. Demonstrates co-operation and trust with colleagues, Assistant Manager, teams and across departments.
2. Greet customers, providing a positive and friendly attitude.
3. Receptionists check in customers as they arrive for their scheduled appointments, also schedule new appointments and answer all calls that come into the spa.
4. Caring for office furniture, plants and periodicals are some examples of these additional duties.
5. Participate as a team player and establishes strong working relationships to deliver positive results.
6. Flexible on duty is requite (sometimes have to be a therapist).
7. Work closely with Maintenance Team with respect to facility mechanical or cleanliness needs.
8. Ensure accurate procedures are followed for opening and closing the spa.
9. Complete all reception administrative tasks and procedures in a timely manner to the highest standard.
10. Assist with cashing up and voucher/brochure enquiries as required
11. Ability to complete show rounds to potential new members and guests giving out relevant information on the Spa.
12. Be familiar with and promote all facilities, treatments, and products offered in the Spa at every opportunity.
13. Ensure smooth running of the treatment rooms and allocating rooms to therapists.
14. Monitor the Spa emails and where necessary respond to emails in a polite manner.
15. Primary focus on sense of guest arrival/departure, hands-on treatment, cleanliness, room ambience, and overall spa experience. Empathetic, friendly, and able to make people feel beautiful inside and out. Expectation: Guests are delighted with their spa experience and spa environment.
16. Establish a long term relationship with customers. Expectation: Maintain a percentage of return business from monthly walk-in local customers. Maintain a professional and friendly (not familiar) therapist-client relationship to develop brand loyalty and a regular client data base.
17. Achieve the monthly target, which will be set in line with your manager.
18. Takes charge of assigned retail inventory. Expectation: Reports tally with actual physical count, neat, accurate, and on-time. In the event of any discrepancy, it in reported and investigated to direct supervisor and results/actions are recorded, reviewed/implemented.
19. Takes control of guest booking once guest is endorsed by Reception. Expectation: Guest is personally attended to and treatment/s is/are delivered with accordance to treatment protocols, starts and ends according to prescribed treatment time ensuring that all service performance indicators are met.
20. Participates in weekly meeting with Spa Department Heads on club performance, staff relations, training, productivity, equipment and facility maintenance, inventory, stocking and control
Expectation: Meetings are documented, productive, thorough, and timely. Action plans are implemented, followed up and measured.
21. Maintains a commitment to the company vision and the "spirit" of the organization. Expectation: Company commitment is consistent and positive.
22. Communicates clearly and directly with supervisor and colleagues concerning performance expectations, productivity, and accountability within the team. Maintains team preparedness by constantly participating in training activities. Expectation: Communication is documented, on-going, clear, concise, and complete.
23. This job description is simply an outline of the major responsibilities, which may change as the spa evolves and changes. Other duties and responsibilities may be added as required.
- Liên hệ trực tiếp với khách hàng trong khu vực được phân công để hướng dẫn thanh toán các khoản phí.
- Hỗ trợ, giải đáp các thắc mắc có liên quan đến quá trình thanh toán của khách hàng.
- Kiểm tra và gửi yêu cầu hỗ trợ những trường hợp đặc biệt khi nhận được thông tin của khách hàng.
Summary Of Responsibilities
The main responsibilities and tasks of this position are as listed below, but not limited to these:
• Provide management presence by assisting associates in handling feedback
• Provide department orientation and training of the hotel service standards, procedures and programs
• Control availability of rooms and action accordingly
• Associate management at the Front Desk including rostering, performance management, OJT training, developing, counselling, guiding, discipline, feedback, evaluate and supporting associates at the desks
• Liaison between Front Office departments and rest of the hotel for effective guest experience
• Lead the Front Office team to personalize the guest arrival/departure experience
• Be involved in the arrival, rooming, and departure of key/VIP guests
• Ensure guest arrival and departure procedures are completed as defined in the hotels’ standards and operating procedures and LQA standards
• Handle guest feedback and determine appropriate actions to ensure its meets or exceed guests’ expectations
• Presence in the Front Office and lobby area at critical guest flow time
• Conduct daily briefings presenting business issues and hotel information
• Co-ordinate full house activities, handle pledge relocates by sending and welcoming guests back
• Ensure safety, health, security and loss control policies and procedures at the desk are in compliance
• Conduct Night Audit process for the hotel
• Responsible to enhance skills of associate in various aspects of operations by constantly monitoring their performance levels
• Vigilant in regard to in-house credit matters and act upon any discrepancies
• Support individual team members to achieve personal & professional goals
Công ty TNHH CJ CGV Việt Nam tuyển dung nhân viên part time, nhân viên bán thời gian, nhân viên xoay ca cho sinh viên các trường Đại học cho khối cụm rạp làm việc tại các quầy bán vé, quầy đồ ăn, soát vé và hướng dẫn khách. Các đầu việc bao gồm:
*Mô tả công việc:
- Trông giữ, chơi với trẻ
- Làm vệ sinh các dụng cụ trong nhà trẻ resort
- Hỗ trợ các sự kiện giành cho trẻ tại khu resort