Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Nông Lâm TPHCM theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions.
Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available
room. Advise quest of messages. Clear departures in computer system. Coordinate with Housekeeping to.
track room status and guest concerns. File guest paperwork or documentation. Operate telephone
switchboard station. Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports.
Supply guests with directions and information. Answer, record, and process all guest calls, requests,
questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests' satisfaction. Arrange
transportation for guests/visitors. Count and secure bank at beginning and end of shift. Cash-guests'
checks, process all payment types, vouchers, paid-outs, charges, and provide change. Notify Loss
Prevention/Security of any reports of theft.
CORE WORK ACTIVITES
Safety and Security.
Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe,
and secure environment.
Report work related accidents, or other injuries
manager/supervisor.
Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and safety personnel.
Policies and Procedures
Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
Protect the privacy and security of guests and coworkers.
Follow company and department policies and procedures.
Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Working with Others
Support alL co-workers and treat them with dignity and respect.
Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and
departments,
1. Thiết kế sản phẩm mới.
- Thiết kế chi tiết.
- Định mức và đưa lên hệ thống SAP.
- Yêu cầu sản xuất mẫu nếu có.
- Phối hợp Maketing xây dựng tài liệu cho sản phẩm.
2. Cải tiến sản phẩm đã có.
- Ghi nhận thông tin phản hồi từ các phòng ban, từ khách hàng trong quá trình sử dụng sản phẩm.
- Đưa ra nguyên nhân, phương án cải tiến cho sản phẩm.
- Xây dựng lại định mức và đưa lên hệ thống SAP.
3. Báo giá.
- Phối hợp phòng kinh doanh để báo giá khi có dự án mới.
- Liên hệ khách hàng để lấy các thông tin chuyên sâu khác.
- Tìm đối tác cùng phối hợp để xây dựng hệ thống hoàn thiện.
4. Quản lý nhóm
- Lập kế hoạch và phân công công việc cho các thành viên trong nhóm.
- Giám sát và tiến độ thực hiện các thành viên trong nhóm.
- Hướng dẫn và hỗ trợ công việc các thành viên trong nhóm.
- Khai thác sức mạnh tập thể trong nhóm và các phòng ban liên quan.
- Các công việc khác theo chỉ đạo của cấp trên trực tiếp.
- Sắp xếp các phương tiện vận chuyển thực hiện việc giao hàng đến khách hàng với chi phí tối ưu;
- Phối hợp cùng kinh doanh để tổng hợp số liệu dự báo cần bán hàng theo tháng để gửi cho Satori Sản xuất lên kế hoạch sản xuất;
- Lên kế hoạch lịch trình đi bảo dưỡng, bảo trì, sửa chữa máy nóng lạnh cho khách hàng;
- Những việc khác theo yêu cầu của cấp trên.
- Tìm kiếm nhà cung cấp, so sánh giá cả, chất lượng; đàm phán với nhà cung cấp trong nước và nước ngoài.
- Nhân sự thay thế Cửa Hàng Trưởng nghỉ phép hoặc theo theo lệnh điều động từ quản lý trực tiếp
- Kiểm soát Xuất Nhập Tồn hàng hóa tại 3 Outlet ở tp Hồ Chí Minh (Quận 8, Quận 2, Quận Gò Vấp).
Theo dõi NPP tới lấy hàng, kiểm tra bảng kê NPP gửi đến.
+ Đối chiếu thông tin lấy hàng
+ Kiểm tra chứng từ lấy hàng
+ Cập nhật tồn kho hàng ký gửi
+Xử lý sự vụ phát sinh tại Outlet
Những việc khác theo yêu cầu của cấp trên