Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Bà Rịa - Vũng Tàu theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Kỹ năng cần có:
• Greet guests as they enter the restaurant and usher them to their table.
• Present menu and assist them on their orders by answering their inquires about food and beverage items
the menu and offer suggestion and recommendation.
• Maintain an up-to-date knowledge of the menu and daily specials.
• Take orders accurately including orders with special requests.
• Deliver and serve food at tables.
• Monitor guests' needs and promptly handle requests and provide assistance.
• Maintain table setting by clearing courses as completed, replacing utensils, refreshing water glasses, dealing with spills etc.
• Comply with SOP, workplace safety, health and hygiene policies and procedures.
• Responsible for accurate billing and entering of charges into the POS system.
• Assist in functions and events set-up.
• Any other duties as assigned
KEY RESPONSIBILITIES:
Job Summary
• The Assistant Banquet Manager supports the Banquet Manager in overseeing the smooth operation of banquet events, ensuring the highest levels of guest satisfaction, and managing a team of banquet staff. This role involves coordinating all aspects of banquet functions, including logistics, staffing, and guest services, while maintaining a focus on the quality of service and event execution.
• Prepare drink orders for guests according to specified recipes using measuring systems.
• Follow appropriate procedures for serving alcohol.
• Maintain cleanliness and condition of bar, bar unit (CO2 lines, soda tanks, soda guns, drain, etc.), tables, and other tools, following all set-up guidelines.
• Prepare fresh garnishes for drinks.
• Communicate with guests, other employees, or departments to ensure guest needs are met.
• Document and communicate any incidents/accidents immediately to management and Loss Prevention during shift.
• Requisition all necessary supplies, specifically bottle-for-bottle liquor restock, transporting supplies from storeroom to bar set-up area as required.
• Anticipate and communicate replenishment needs promptly, ensuring no shortages throughout scheduled function time, and ensuring proper authorization for additional payments as required prior to replenishing.
• Count bank at end of shift, complete designated cashier reports, resolve any discrepancies, drop off receipts, and secure bank.
• Process all payment methods in accordance with Accounting procedures and policies.
• Ability to handle POS and Cashier System.
1. Phụ trách giặt là: Kiểm tra tình trạng của khăn ăn, khăn bàn, khăn bong, ga trải giường.
2. Khi tiếp nhận đồ của khách phải phải xác nhận tình trạng trang phục, phương thức giặt trước khi giặt.
3. Thực hiện vệc là đồ của khách, đồ của khách sạn
4. Vệ sinh máy giặt, bàn sấy, bàn là
5. Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của cấp trên.
Ứng viên trúng tuyển được Đào tạo, hướng dẫn, cập nhật những thông tin cần thiết tại Trụ sở chính và khi có yêu cầu sẽ đều chuyển địa bàn làm việc tại Chi nhánh SHB theo yêu cầu của Ngân hàng, để có thể:
1. Tổ chức, quản lý, điều hành mọi hoạt động của Chi nhánh theo sự phân công, ủy nhiệm trực tiếp của Ban Tổng Giám đốc, Hội đồng quản trị.
2. Xây dựng phương án kinh doanh của Chi nhánh căn cứ trên chỉ tiêu được giao. Đưa ra những kiến nghị, đề xuất cải tiến hoạt động cho đơn vị.
3. Chịu trách nhiệm về chất lượng hoạt động của chi nhánh, bao gồm giám sát việc tuân thủ quy trình, quy định và triển khai các biện pháp phòng ngừa nhằm giảm thiểu rủi ro hoạt động và rủi ro kinh doanh.
4. Duy trì và phát triển hoạt động kinh doanh của chi nhánh theo các định hướng đã được phê duyệt để hoàn thành chỉ tiêu kinh doanh được giao