Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kiến trúc Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
• Be directly responsible for all restaurants and beverage areas, ensure a smooth running, profitable operation within the framework of the hotel and add the finishing touch to our guest experience.
• Maximize revenue of each outlet.
• Be responsible to maintain the overall welfare of our employees by providing them with the training and resources to take care of our guests.
• Develop & enforce standards, policies & procedures in the restaurants & beverage areas.
• Achieve departmental budget goals by maintaining efficient cost expenditure.
• Ensure that supervisors have basic understanding and are responsible for the department profit & loss statement.
• Ensure that departments are accurately forecast business demands on a weekly basis to ensure efficient staffing & food production.
• Ensure the efficient scheduling of supervisors, captains and employees.
• Supervise completion and critique of wage progress report on a weekly basis.
• Develop and execute plans/actions for the marketing of restaurant outlet offerings.
• Develop and implement manager, supervisor-training plans on a quarterly basis in conjunction with the human resources department.
• Support the departmental daily training programs.
• Train subordinate managers and supervisors and the correct process of progressive discipline.
• Ensure that all managers and employees follow all job safety regulations and that all hazards are reported to concerned departments.
• Ensure that departments are responsible for asset management of outlet property & facilities.
• Ensure that departments conduct a maintenance inspection on a monthly basis.
• Promote positive inter-department relations through candid communication & cooperation.
• Respond to guest inquiries or concerns within 24 hours in the appropriate manner.
• Enforce standard sanitation checklist by having all restaurants inspected on a monthly basis.
• Manage reserves the right to make changes to this job description at its sole discretion and without advance notice.
• Trực tiếp chịu trách nhiệm về vệ sinh sạch sẽ cho tất cả các Quầy ẩm thực .
• Chịu trách nhiệm sắp xếp lịch trình làm sạch nhà bếp.
• Duy trì khu vực chuẩn bị thức ăn sạch và vệ sinh, bao gồm tất cả các thiết bị sản xuất.
• Chịu trách nhiệm về vệ sinh và lưu trữ tất cả các món ăn và thiết bị phục vụ hợp lý.
• Chịu trách nhiệm đem rác vứt bỏ trong phòng rác.
• Chịu trách nhiệm duy trì sàn, tường, trần và máy hút sạch sẽ ở các khu vực chuẩn bị thức ăn.
• Chịu trách nhiệm dọn dẹp hàng tuần
• Hoàn thành tất cả các tiêu chuẩn, danh sách kiểm tra chính xác khi đươc yêu cầu bất cứ khi nào.
• Tuân theo tiêu chuẩn hoạt động được xem xét định kỳ và sau đó cập nhật và cải thiện.
• Chuẩn bị nhiều loại hàng hóa như bánh ngọt, bánh quy, bánh nướng, bánh mì....theo các công thức truyền thống và hiện đại .
• Tạo các món tráng miệng mới và thú vị để làm mới thực đơn của khách sạn và thu hút sự quan tâm của khách hàng.
• Trang trí bánh ngọt bằng cách sử dụng các loại kem, toppings khác nhau.... để đảm bảo bài thuyết trình sẽ đẹp và thú vị.
• Kiểm tra chất lượng vật liệu và tình trạng của thiết bị và thiết bị dùng để nấu ăn.
• Hướng dẫn và thúc đẩy các trợ lý và thợ làm bánh ngọt làm việc hiệu quả hơn.
•Xác định nhu cầu nhân sự và giúp tuyển dụng đào tạo nhân sự.
- Can do your plan job and for saff
- Can make all menu, food cost, market list
- Follow job from sous chef, Executive job
- Control HACCP
- Support for sous chef
- Tranning to staff
- In charge shift
- Can make all menu, food cost, market list
- Follow job from sous chef, Executive job
- Control HACCP
- Support for sous chef
- Tranning to staff
- In charge shift
- Ca làm việc từ 22:00 đến 06:00
- Nhận các yêu cầu của khách hàng từ lúc nhận phòng, trả phòng và trong suốt quá trình khách ở khách sạn.
- Nắm rõ thông tin các dịch vụ của khách sạn để tư vấn một cách chính xác cho khách hàng.
- Các công việc cụ thể sẽ được trao đổi trong quá trình phỏng vấn.
+ Resolving the requests or complaints of guests
+ Guide and training new employees
+ Supervise and manage your employees during shift work