Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Bà Rịa - Vũng Tàu theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Sửa chữa máy móc, thiết bị: Nhận thông tin sửa chữa từ các bộ phận. Sau đó lên phương án sửa chữa gồm: tự sửa hoặc thuê bân ngoài sửa và theo dõi quá trình sửa.
- Theo dõi, nghiệm thu việc lắp đặt tài sản cố định, máy móc thiết bị.
- Theo dõi quá trình vận hành bảo dưỡng máy móc ở các bộ phận sản xuất đúng quy trình , thời gian quy định.
- Lập kế hoạch bảo trì máy móc và báo cáo tình hình phát sinh cho Quản lý trực tiếp để có phương án phòng ngừa, giái quyết.
- Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của cấp trên và Ban giám đốc.
Develop and execute recruitment plans and processes.
Post, search, screen, interview and evaluate candidates.
Manage candidate data, recruitment reports and employer branding.
Support other HR-related tasks.
Welcome successful candidates and conduct orientation for new employees.
- Mô tả công việc:
+ Kế toán tổng hợp mạnh về thuế, Làm BC thuế hàng quý, BCTC năm.
+ Báo cáo quản trị hàng tháng, tính và chi trả lương, BHXH chế độ cho người LĐ.
+ Kiểm soát các công việc liên quan đến thu chi hàng ngày.
+ Các công việc khác khi có phát sinh.
Xin chào các bác tài, Công ty Cổ phần Đầu tư và Thương mại Thái Hòa cần tuyển nhân viên lái xe văn phòng cụ thể như sau:
Giữ gìn chăm sóc xe luôn sạch sẽ, an toàn và sẵn sàng sử dụng
Lái xe phục vụ giám đốc và nhân viên Công ty đi làm việc với các đối tác, khách hàng
Hưởng lương cứng 10.000.000 vnđ
Hưởng lương ngoài giờ 70k/giờ; chủ nhật X2 ngày công, ngày lễ X3 ngày công
Phụ cấp bữa trưa ăn tại văn phòng Công ty đảm bảo tiêu chí 3s
Hưởng các chế độ phúc lợi khác của công ty ( Sinh nhật, thưởng lễ tết , du lịch ...)
Familiar with all hotel services/features. Ensures that all associates follow the Hotel standards and provide exceptional guest service at all times.
Cooperate, coordinate and communicate with other Hotel departments as required.
Handles all guest complaints and inquiries on hotel service in a courteous and efficient manner.
Work with Department Trainer & FOM to improve associate's skills and knowledge.
- Tạo mới và định dạng các trường thông tin lên hệ thống phần mềm
- Đăng tài thông tin giá cả của hợp đồng và các dữ liệu cần đi kèm lên hệ thống phần mềm
- Tính giá bán cho các đại lý, chuyển đổi giá sang đồng đô la theo chuẩn mực quy định
- Kiểm tra dữ liệu và sửa đổi kịp thời nếu phát hiện thấy có lỗi xảy ra
- Kiểm tra tính chính xác của dữ liệu đầu vào và các Booking đổ về hệ thống
- Cập nhật lượng phòng dự trữ và ngày nhả phòng cho các khách sạn có thỏa thuận giữ phòng theo từng mùa
- Thông báo cho các bộ phận liên quan về những thay đổi trên hệ thống
- Chuẩn bị các báo cáo theo yêu cầu của Trưởng bộ phận
- THực hiện các nhiệm vụ khác theo yêu cầu của Trưởng bộ phận
- Chuẩn bị công cụ dụng cụ, gia vị, sơ chế nguyên liệu
- Hỗ trợ Bếp chính chế biến món ăn và ra món.
- Đảm bảo vệ sinh khu vực làm việc sạch sẽ, đảm bảo an toàn vệ sinh thực phẩm.
- Nhận nguyên liệu và sắp xếp, bảo quản nguyên vật liệu trong kho đúng yêu cầu từ Bếp Trưởng.
- Hỗ trợ các phụ Bếp khác để hoàn thành công việc được giao.
- Chào hàng, giới thiệu sản phẩm, làm hợp đồng, báo giá cho khách hàng.
- Nhận đơn hàng và tạo đơn trên phần mềm
- Xử lý các vấn đề phát sinh trong quá trình giao hàng: đổi trả, tỉ lệ, thời gian giao hàng,...
- Kiểm tra phiếu giao hàng và chứng từ cho khớp với số liệu trên hệ thống.
- Thực hiện các nhiệm vụ được phân công của cấp trên.
• Handle reservations by email, telephone, website or central reservation systems referral.
• Check flight reports to know the seat & booking possibility in next days
• Know the type of rooms available as well as their location and layout.
• Know the selling status, rates and benefits of all package plans.
• Know the credit policy of the hotel and how to code each reservation.
• Determines room rates based on the selling tactics of the resort.
• Prepares letter of booking confirmation.
• Handle cancellations and modifications and promptly relays this information to the hotels/ resorts.
• Handle strictly all report “No answer”/ “Not confirm” to take action accordingly.
• Handle group/ bookings whenever flight delays/ cancels/ sold over flight tickets
• Handle Crew, Fam Trip, Vip bookings.
• Handle advance deposits on the reservation.
• Helps develop room revenue and occupancy forecasts.
• In charge key account hotels (Novotels Phu Quoc/ Vinpearl Phu Quoc – 2 hotels)
• Prepares expected arrival list for hotels/ resorts.
• Have a full knowledge about the product of hotel, all service & activities.
• Assists in preregistration activities when appropriate.
• Monitors advances deposit requirements.
• Handle daily correspondence. Respond to inquire and makes reservation as needed.
• Make sure those files are kept up to date.
• Maintains a clean and neat appearance work area at all times.
• Promotes goodwill by being courteous, friendly and helpful to guests, mangers and colleagues.
• Getting information about areas of interest in order to target more guests in particular seasons.
• Ensure all complaints are reported and followed up on promptly.
• Fully know how to use, manage booking and service on the Samo System.
• Keep up with changes in the market and adapt strategies accordingly.
• Maintain a high profile with guests, agents and neighbors and maintain a good customer relationship/ company partners (hotels/ resorts)
• Develop and maintain effective channels of communication throughout the Department.
• Assign responsibilities to subordinates and check their performance periodically.
• Monitor recruitment to ensure the highest possible standards are maintained.
• Ensure sufficient staffing levels are maintained within agreed budgetary guidelines.
• Promote a high level of performance and motivation amongst Reservations staff and carry out regular performance appraisals.
• Ensure all staff are aware of and adhere to the Company policy and procedures, rules and regulations and are familiar.
• Attend HOD meetings to discuss operational matters and strategic developments.
• Brief direct reports on all relevant issues within the Company to ensure the efficient operation of your department.
• Liaise with the press, KOL, travel agents and assist with familiarization visits.
• Ensure all relevant reports are submitted to the relevant persons on a daily, weekly and monthly basis.
• Ensure all guest and staff incident reports are submitted.
• Be accountable for ensuring all staff administration is accurate and promptly completed (i.e. schedules, holidays and sickness)
• Ensure adequate administrative record keeping and cash control procedures are implemented and maintained.
• Ensure standards are met and maintained with the use of checklists.
• Ensure adequate learning is undertaken recorded, monitored and reported on.
• Develop departmental trainers and assign training responsibilities.
• Identify training needs and plan training programs accordingly and conduct training sessions to ensure employees have the necessary skills to perform their duties.
• Ensure high standards of cleanliness in the department.
• Have a complete understanding of and adhere to the Company’s employee rules and regulations and ensure that your staff does the same.
• Have a complete understanding of and adhere to the Company’s policy relating to fire, hygiene, health and safety and ensure that your staff does the same.
• Assist in the building of an efficient team of employees by taking an active interest in their welfare, safety and development.
• Ensure that all employees provide a courteous and professional service at all times.
• Carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
• Cooperate and assist in coordinating emergency operations with management.