Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế - ĐH Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Email: Gửi email
1. Làm thủ tục đăng ký, theo dõi, hỗ trợ và hướng dẫn, đảm bảo an toàn cho khách sử dụng dịch vụ tại phòng Gym và Pool.
2. Chào đón khách với thái độ lịch sự, thân thiện,niềm nở, lịch sự và tác phong chuyên nghiệp
3. Hướng dẫn khách sử dụng phòng Gym, bể bơi & thực hiện vai trò của một huấn luyện viên & hổ trợ viên (khi có yêu cầu)
4. Hàng ngày phải lau dọn và kiểm tra thường xuyên khu vực bể bơi, khu vực phòng tập gym, các thiết bị xung quanh các khu vực này để đảm bảo duy trì các tiêu chuẩn về vệ sinh.
5. Bảo đảm về an toàn quanh khu vực bể bơi cho người sử dụng, làm việc và lau dọn bể bơi đúng cách.
6. Giám sát và đảm bảo việc thực hiện quy định sử dụng hồ bơi và phòng Gym theo đúng yêu cầu khách sạn đã ban hành.
7. Bảo đảm khu vực bể bơi, phòng tập gym luôn có đầy đủ khăn và nước cho khách sử dụng.
8. Trực tiếp giải quyết sự cố và các khiếu nại của khách hoặc báo cáo Trưởng ca/ Giám sát/Trưởng bộ phận để giải quyết nhằm đảm bảo sư hài lòng của khách hàng.
9. Giải quyết các sự việc phát sinh liên quan hàng ngày
10. Tham gia đầy đủ các cuộc họp với Bộ phận Spa/Tổng quản lý/ Ban giám đốc khách sạn. Tham gia các hội nghị, hội thảo, các khóa đào tạo liên quan.
11. Làm báo cáo tuần, tháng, báo cáo đột xuất theo yêu cầu của Trưởng BP Spa/Tổng quản lý.
12. Thực hiện các công việc khác khi được Trưởng BP Spa/Tổng quản lý/ Ban giám đốc yêu cầu
- Chế biến các món ăn .
- Vệ sinh , dọn dẹp khu vực
- Một số công việc khác sẽ trao đổi cụ thể trong buổi phỏng vấn.
- Sẽ trao đổi cụ thể trong buổi phỏng vấn
- Sẽ trao đổi cụ thể trong buổi phỏng vấn
Responsible for answering all telephone calls for food and beverage orders from the guest rooms.
Directly involved in the order taking and order placing process while dealing with guest requests and orders, courteously, efficiently and promptly.
Recommend and suggest various food and beverage options from the menus upon request and to upsell.
Note down all information and guest preferences and highlight special requests.
Communicate with the kitchen department regarding menu questions, the length of wait, recook orders, and product availability.
Post all order in the POS system.
Give estimated delivery time to the guest and do follow-up calls if required.
Coordinate with Room Service Waiter/Waitress, Supervisor & Minibar Attendant.
Report positive and constructive guest feedback to the manager.
Promptly handle guest queries, complaints and all issues in a professional manner.
Ensure proper handover is given to the next shift and also to the IRD manager.
Keep organized work environment at all times.
Assist the department to drive guest satisfaction by providing excellent guest experiences.
Fullfill other tasks as assigned.
• In the absence of Bar Manager/Supervisor, conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known.
• Assist Bar Supervisor in training of the staff.
• Endeavour to resolve all complaints during shift and logs all complaints in logbook for further follow up.
• Supervise cash handling and banking procedures.
• Instruct staff in cash security procedures.
• Supervise the maintenance of service equipment.
• Communicates to Superior any difficulties, guest comments and other relevant information.
• Take appropriate action to resolve guest complaints.
• Requisition bar items according to bar stocks.
• Supervise functions.
• Supervise Bar Outlet service.
• Train bar attendant and willing to help in basic beverage knowledge and beverage service.
• Complete spillage report and submit to Bar Supervisor at the conclusion of each shift.
• Works with Superior on manpower planning and management needs.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Ensuring that the Barista bar is properly stocked set up and open as scheduled.
Knowledge on deep cleaning procedures of the espresso machine in Barista.
Reporting to the Restaurant Manager any issue that needs solving.
Monitoring guest flow in Barista to ensure that beverage services are attended to for all guests.
Preparing beverages in accordance to guests preferences and in line with hotel policy and procedures
Ensuring that personal assigned to work in Barista is well trained in company procedures to ensure good
stock control and accurate charging to accounts.
Communicating effectively to ensure that personal assigned to work in Barista reflects the company’s values.
Must be aware of all events and activities on the ship at all times.
The Bartender Barista is overall in charge of the Barista bar and responsible for any shortcomings in
regards to inventories and equipment.
Must be fully knowledgeable of standard coffees, garnishes and presentations, as well as the olive oil
menu offered in Toscana restaurant.
Must ensure that charges are done correctly and as per procedure.
Conducting the inventory in a proper way and monitoring the cost of all condiments, beverages,
consumables and food items used and served in Barista.
Ensuring to comply with the companies alcohol policy.
Ensuring the logging of all fridge, freezer and dishwasher temperatures, as explained in the current policy
and/or legal guidelines in beverage venues.
Reporting any maintenance issue promptly to Restaurant Manager.
Conduct regularly spot checks on the entire espresso machine on board to ensure that all espresso
machines are working efficiently.
Keeping self-aware of targets, costs and monitoring procedures.
Self-motivating to upsell and generate revenue.
Providing ideas to maximize beverage revenues and minimize costs.
Assisting with the inventories and requisitions to restock bar items, the control of in use stock inventory in
Barista (i.e. glassware, china, silver) and the consumable’s requisitions.
Must prepare custom declarations as requested.
To keep supervisor promptly and fully informed of all relevant matters.
To ensure confidentiality when handling sensitive information.
To achieve the primary objectives of the position and comply with the above mentioned accountabilities
in a timely and efficient manner in accordance with company policies.
To project a favorable image of the company, to promote its aims and objectives and foster and enhance
public recognition and acceptance of all its areas and endeavor.
To observe and enforce uniform standards according to company policies and procedures.
Records all occurrences of security interest in the log book for the information of the security personnel and management.
Provides exceptional services to guests and internal customers in other department at all time to maintain positive interactions with good working relationships.
Patrols lobbies, corridors, guest floors and public areas, ensure there are no fires, unsafe conditions, and/or missing or inoperative safety equipment.
Ensures that the Hotel’s policy and procedures in key issuanc, security passes e are adhered to at all times for all visitors.
Ensures that tasks and duties listed for designated are professionally carried out at all times.
Assists in the tasks assigned in emergency and fire & evacuation situations.
Ensures all Fire Exits are not obstructed at all times.
Questions any suspicious character in a polite manner; refuses entry if the subject is not able to provide reasonable reply; requests for assistance immediately if the situation arises.
Ensures that associates follow all hotel, company and local rules, policies and regulations relating to fire and hazard safety, and security.
Is conversant in the monitoring and managing the CCTV surveillance system.
Understands and strictly adhere to Rules and Regulations established in the Associate Handbook and the hotel’s policies concerning fire, hygiene, health and safety.
Attends training sessions and meetings as and when required.
Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
- Phát triển và vận hành các chương trình cho Trẻ em, Gia đình và Cặp đôi.
- Lập kế hoạch và vận hành các chương trình giải trí khác nhau để đảm bảo và đa dạng hóa các sản phẩm của KND
- Tăng giá trị khách hàng bằng cách vận hành các sản phẩm khác biệt từ các đối thủ cạnh tranh.
- Cung cấp cho cha mẹ kỳ nghỉ tại các khu nghỉ mát thông qua các chương trình của trẻ em
- Cung cấp sự quan tâm và giá trị cho sự phát triển bản thân của trẻ em và trẻ sơ sinh theo hoạt động miễn phí của trẻ sơ sinh & trẻ em (Jimbori, Đảo trẻ em, Sở thú nhỏ).
- Cung cấp niềm vui và giá trị cho khách hàng thông qua việc lập kế hoạch và vận hành các sự kiện trong ngày đặc biệt
- Proactively service customers to leave satisfactorily
- Support customer service to ensure consistent application of company brand standards and service culture
- Work responsibly for all operations in the lobby
- Allocate a room so that customers can be fully satisfied at check-in
- Helping all customers get information about the hotel's facilities and providing the best personal service
- Kiểm tra sự sạch sẽ, tiện nghi của Towel Desk và quản lý tất cả các dụng cụ/ phương tiện luôn trong điều kiện tối ưu để khách hàng sử dụng
- Góp phần cải thiện doanh số bằng cách tăng sự hài lòng của khách hàng thông qua việc chăm sóc khách hàng
- Trả lời và giải quyết các vấn đề với khiếu nại và yêu cầu của khách hàng
- Xem xét và quản lý các biện pháp phòng ngừa pháp lý cho các vấn đề sức khỏe và vệ sinh trong Towel Desk và liên tục kiểm tra các vấn đề an toàn
• With Sales Manager plan sales strategy and implement tactics to achieve budget.
• Establish new business and maintain existing business accounts through the preparation and execution of action plans.
• Sell all facets of the hotel.
• Handle accounts/prospects jointly with senior positions.
• Solicit and close business according to established parameters.
• Conduct familiarizations and site inspections.
• Maintain a regular sales call pattern.
• Entertain prospects and existing key accounts with the view to sustain business and generate further sales.
• Report as required on sales activities and successes.
• Participate in conducting client interviews.
• Maintain regular contract of the hotel.
• Monitor competitor activities.
• Assist Sales Manager with collateral distribution and direct mail campaigns.
• Develop and maintain contact with business generators, meeting and convention planners, visitors, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts.
• Complete other tasks assigned by manager.