Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Nha Trang theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
NHIỆM VỤ, TRÁCH NHIỆM CHÍNH/ MAIN DUTY, TASK
1 Tích cực tìm kiếm nguồn khách thuê , xác định nhu cầu của khách hàng và thúc đẩy, quảng cáo các hạng mục cho thuê TTTM.
Actively canvassing the tenants for the purpose of identifying their requirements and promoting the Gold Coast leasing portfolio.
2 Giữ liên lạc thường xuyên với các chủ giang hàng, người thuê để đáp ứng kịp thời nhu cầu của họ.
Keep contact frequently with tenants to fulfill their needs.
3 Nỗ lực tìm kiếm, đáp ứng phù hợp các yêu cầu của người thuê với các hạng mục cho thuê trống hiện có.
Endeavor to match tenants’ requirements with existing vacant portfolio.
4 Tiến hành, thay mặt cho cả người cho thuê và người thuê thực hiện toàn bộ quá trình cho thuê bao gồm kiểm tra, đề xuất cho thuê, đàm phán và đóng hợp đồng thuê.
Conduct, on behalf of both landlords and tenants, the entire leasing process including site inspections, leasing proposal, negotiation and close the lease.
5 Ghi lại và theo dõi chi phải trả cho chủ nhà cho bất kỳ giao dịch nào thành công.
Record and follow up the fee payable to landlords for any success deals.
6 Tích cực duy trì kiến thức cá nhân về thị trường bán lẻ tại Việt Nam theo tiêu chuẩn cao nhất có thể.
Actively maintain personal knowledge about the retail market in Vietnam to the highest possible standard.
7 Phối hợp với Quản lý tầng đảm bảo rằng tất cả các tài liệu liên quan đến hợp đồng thuê được chuẩn bị và quản lý theo luật pháp Việt Nam và chính sách của công ty.
Work with the Floor Manager to ensure that all documents relating to the lease are prepared and managed in accordance with Vietnam laws and company policies.
8 Giám sát hoạt động cửa hàng ngày tại TTTM.
Supervise the shops’ daily activities at Gold Coast Mall.
9 Nghiên cứu và phân tích doanh số hàng ngày của tầng. Cập nhật báo cáo và cập nhật cơ sở dữ liệu hàng ngày, hàng tuần và hàng tháng.
Study and analyze daily sales of floor. Update reports and database daily, weekly and monthly.
10 Tiến hành khảo sát thị trường về đối thủ cạnh tranh. Tích cực tìm kiếm giải pháp mới và tạo ra cơ hội mới.
Conduct market survey on competitors. Actively seek new solutions and creating new opportunities.
11 Phối hợp với bộ phận tiếp thị và truyền thông triển khai các sự kiện hoặc chương trình khuyến mãi của TTTM.
Collaborate with the Marketing Team on the marketing of Gold Coast Mall’s event or promotion.
12 Tham gia các buổi họp và các lớp đào tạo của bộ phận và của công ty khi được yêu cầu.
Attend Department and Company training courses as needed.
13 Báo cáo cấp trên kịp thời khi phát hiện các sự việc bất thường ở bộ phận hoặc trong phạm vi công ty.
Report to Manager promptly when detecting anomalies issues in the department or within the company.
14 Thiết lập và duy trì quan hệ tốt với tất cả các đồng nghiệp, đặc biệt là với các đồng nghiệp làm việc trực tiếp cùng bộ phận.
Establish and maintain good relationships with all colleagues, especially with colleagues who work directly with the department.
15 Công việc khác: Hoàn thành các nhiệm vụ khác theo sự phân công của cấp trên.
Other tasks: Complete others assigned tasks from Board of Management.
I. QUYỀN HẠN/RIGHT
1. Kết hợp với Quản lý tầng, Trưởng phó bộ phận kinh doanh về việc đánh giá nhân viên kinh doanh.
Cooperate with Floor manager, Head of department, Depty head of department on evaluating leasing executive.
2. Được hưởng đầy đủ các quyền lợi và lợi ích theo đúng chế độ, chính sách của công ty.
Fully entitled company benefits in accordance with the regimes and policies of the company.
3. Được cấp phát dụng cụ, thiết bị, đồng phục, phương tiện bảo hộ lao động (nếu có).
To be provided with tools, equipment, uniforms and labor protection devices (if any).
4. Tham gia các chương trình cải tiến, đóng góp ý kiến nhằm mục đích xây dựng, cải tiến phương pháp làm việc, nâng cao hiệu quả cũng như kết quả hoạt động kinh doanh của công ty.
Participate in company improvement programs, contribute ideas to build, improve working methods, improve efficiency as well as business results of the company.
1. Recruitment & Selection
2. Administration.
3. Employee relations.
Discuss specifically during the interview process.
1. Recruitment and Selection:
2. Administration:
3. Employee relations:
4. Compensation and Benefits:
Discuss specifically during the interview process.
Trao đổi khi phỏng vấn
The position is accountable for proactively soliciting and handling sales opportunities. Ensures business is turned over properly and in a timely fashion for proper service delivery. Assists in leading all day-to-day activities related to sales with a focus on building long-term, value-based customer relationships that enable achievement of sales objectives. Achieves personal sales goals.
- Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Queen Ann, including up-selling.
- Determine and give complimentaries to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets, gift certificates).
- Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail.
- Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns.
- Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing).
• Identify guest reservation needs and determine appropriate room type. Verify availability of room type and rate.
• Explain guarantee, special rate, and cancellation policies to callers. Accommodate and document special requests.
• Answer questions about property facilities/services and room accommodations.
• Follow sales techniques to maximize revenue. Input and access data in reservation system.
• Indicate special room reservation types (e.g., complimentary rooms, employee discounts, travel agent inspection rates, and wholesale reservations) by inputting the correct code and rate into the reservation system.
• Follow proper escalation procedures when addressing guest concerns.
- Lập kế hoạch và triển khai kế hoạch kinh doanh cho Khách sạn
- Chịu trách nhiệm chính về doanh thu của Khách sạn
- Xây dựng kế hoạch làm việc hàng tháng, quý, và theo dõi hoàn thành kế hoạch
- Nắm bắt và cập nhật xu thế thị trường để có những chương trình truyền thông, marketing cho phù hợp
- Kết hợp với Marketing để đẩy mạnh về quảng bá hình ảnh, dịch vụ Khách sạn
- Đào tạo, hướng dẫn đội ngũ nhân viên
- Tư vấn và báo giá các gói sản phẩm, dịch vụ, tiện ích tại Khách sạn
- Thiết kế các chương trình ưu đãi đến khách hang
- Xây dựng và thực hiện kế hoạch Marketing các chiến dịch truyền thông,
- Chăm sóc khách hàng cũ
- Nắm rõ thị trường kinh doanh tiệc, hội nghị
- Tìm kiếm và khai thác khách hàng,đối tác du lịch, Công ty lữ hành
- Xây dựng bảng giá giá các gói sản phẩm, dịch vụ, tiện ích tại Khách sạn
- Thiết kế các chương trình ưu đãi đến khách hàng
- Xây dựng và thực hiện kế hoạch Marketing các chiến dịch truyền thông,
- Chăm sóc khách hàng cũ
- Nắm rõ thị trường (nôj địa và quốc tế) để có giải pháp điều chỉnh giá cả và dịch vụ đến Khách hàng và đối tác
- Xây dựng kế hoạch kinh doanh nhằm đạt kết quả Kinh doanh mà Cty đề ra
- Phát triển và thực hiện nội dung cho các nền tảng Social Media, đảm bảo tính nhất quán và phù hợp
- Viết bài, chỉnh sửa, và update các nội dung cho các kênh truyền thông online (kênh sõcial media, website, fanpage, bài PR,).. và kênh offline
- Viết hoặc đánh giá kịch bản cho cả video ngắn và dài, bao gồm cả các video tài liệu và các video giải trí
- Làm việc chặt chẽ với các nhóm khác như Thiết Kế, Sales, Vận hành để đưa ra các ý tưởng nội dung, thiết kế hình ảnh phù hợp với insight của khách hàng
- Theo dõi tối ưu chiến dịch quảng cáo.
- Kiểm tra đánh giá chất lượng nội dung quảng cáo, chất lượng website.
- Rà soát, đánh giá và thay đổi để phù hợp với từng chiến dịch quảng cáo.
- Báo cáo kết quả đo lường và tối ưu hóa các kênh quảng cáo.
- Triển khai các chiến dịch quảng cáo sản phẩm và cải thiện độ nhận diện thương hiệu.
- Lên ý tưởng và trực tiếp viết nội dung quảng cáo (bao gồm: viết nội dung, trình bày nội dung, ý tưởng hình ảnh, ưu tiên có khả năng tự chụp ảnh, photoshop)
- Theo dõi các xu hướng của thị trường.
- Quản trị Fanpage, Youtube...về thông tin và hình ảnh, đảm bảo độ ổn định cho các kênh này.
- Làm việc hiệu quả với agency quảng cáo, các phòng ban liên quan để đảm bảo chương trình marketing được thực hiện hiệu quả.
Enter and retrieve information contained in computer databases using a keyboard, mouse, or trackball to update records, files, reservations, and answer inquiries from guests. Transmit information or documents using a computer, mail, or facsimile machine. Operate standard office equipment other than computers. Prepare letters, memos, and other documents using word processing, spreadsheet, database, or presentation software. Handle incoming and outgoing mail, including date stamping and distributing incoming mail. Create and maintain computer- and paper-based filing and organization systems for records, reports, documents, etc. Compile, copy, sort, and file records of office activities, business transactions, and other activities. Enter and locate work-related information using computers and/or point of sale systems.
Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
• Co-ordinate and respond to telephone requests from guests and general work requests, direct and dispatch work assignments to Engineering trades via telephone, paging system or radio.
• Maintain work order request board, assign work request to engineering associates and return completed work orders to respective originating departments as per standard and procedure.
• Co-ordinate the preventative maintenance programs;
• Provide Secretarial support to the Hotel’s Engineering Managers;
• Maintain expense tracking logs or spreadsheets as per departmental standard and procedure.
• Maintain period contract and fixed expense files including raising all purchase orders and filing of all related service documentation.
• Prepare monthly, quarterly and annual engineering reports.