Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Nông Lâm TPHCM theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
+ Tư vấn, theo kịch bản cho các khách hàng về Sim, chương trình khuyến mãi của nhà mạng
+Chỉ cần nhận cuộc gọi vào
+ Không chạy ngoài, chỉ ngồi văn phòng máy lạnh
+ Thu nhập hấp dẫn ( giao động 8tr -12tr)
+ Địa điểm : 1129/12/20 Lạc Long Quân , P11, Tân Bình
+ Thời gian làm việc Ca xoay linh hoạt
+ Được hỗ trợ thiết bị làm việc : Máy tính , tai nghe ....
+ Được training công việc trước ( không phát sinh chi phí )
Job Summary:
The Influencer Management Executive - Service Operation is responsible for expanding and managing our network of creators. This role involves acquiring new creators, categorizing them, building strong relationships, and managing their campaigns to ensure optimal performance. The ideal candidate will have a background in MCNs or platforms with affiliate programs and possess excellent negotiation and relationship-building skills.
Key Responsibilities:
· Creator Acquisition: Identify and onboard new creators to join the OP network.
· Creator Categorization: Classify creators based on criteria such as category, product, commission rates, etc.
· Relationship Building: Develop and maintain strong relationships with each creator, ensuring their needs and expectations are met.
· Client Bookings: Receive and manage bookings from brands, negotiating with creators to carry out livestream and video activities.
· Campaign Management: Oversee and manage creator campaigns across the company, ensuring they align with brand objectives and KPIs.
· Performance Tracking: Track and report the performance levels of each creator, providing feedback and recommendations for improvement.
· Team Collaboration: Report to the Affiliate Manager of the Service Operation team, ensuring alignment with overall company goals.
1. Khu vực sảnh/ Lobby area:
Thực hiện checklist hàng ngày cho khu vực tiền sảnh: kiểm tra công tác vệ sinh, trang thiết bị, tác phong của nhân viên nhà thầu (an ninh và vệ sinh)./ Daily checklist for front Office: ensuring the inspection of cleanliness, equipment, and the professionalism of the contractor's staff.
2. Khu vực quầy Chăm sóc khách hàng/ Customer Service Counter:
Đảm bảo khu vực quầy làm việc sạch sẽ và gọn gàng./ Maintain clean and tidy counter.
Hàng ngày kiểm tra tình trạng và tưới nước cho cây cảnh được trang trí tại quầy nếu có./ Daily check on the condition of the decorative plants at the counter and water them as necessary.
Kiểm tra và chuẩn bị các form mẫu sử dụng để hỗ trợ khách./ Prepare the necessary forms to assist guests.
3. Công việc chính/ Main tasks:
4. Báo cáo/ Reports: