Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kiến trúc Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Bảo vệ tài sản và con người cho KND
- Hỗ trợ bộ phận Lễ tân trong việc đón khách,
- Duy trì an ninh trật tự tại KND
- Đảm bảo an ninh toàn khu vực
- Thực hiện các công việc khác được giao bởi Trưởng bộ phận
2. Tiếp nhận và trả lời tất cả các cuộc gọi khác liên hệ đến.
3. Giải quyết than phiền của khách trong quá trình lưu trú.
4. Các công việc khác có liên quan đến bộ phận lễ tân.
5. Các công việc khác sẽ trao đổi cụ thể trong quá trình phỏng vấn.
Vận hành các thiết bị, dụng cụ vệ sinh an toàn, hợp lý.
Thực hiện các công việc và nhiệm vụ được giao bởi cấp quản lý/ giám sát.
– Kiểm tra các định khoản các nghiệp vụ phát sinh.
– Kiểm tra sự cân đối giữa số liệu kế toán chi tiết và tổng hợp
– Hướng dẫn xử lý và hạch toán các nghiệp vụ kế toán.
– Tham gia phối hợp công tác kiểm tra, kiểm kê tại đơn vị cơ sở.
– Cung cấp số liệu Cho Ban Giám Đốc hoặc các đơn vị chức năng khi có yêu cầu.
– Lưu trữ dữ liệu kế toán theo qui định.
Email: Gửi email
Email: Gửi email
Email: Gửi email
- Pha chế được các loại đồ uống theo yêu cầu của khách.
- Sử dụng thành thạo các dụng cụ, trang thiết bị quầy pha chế
- Thực hiện các công việc khác theo sự phân công của Trưởng bộ phận và Ban GĐ.
• Meet and greet all guests and potential guests at the front of the F&B outlet by ensuring the following:
o Ensure the outlet is ready to receive guests prior to opening and that both wait staff and tables are ready in line with opening standards
o Ensure outlet operating equipment is clean and in working order
o Maintaining standard uniform and personal presentation standards in accordance with hotel policy
o Welcoming guests to the Outlet, by using the Outlet name
o Inquiring if they have a reservation and noting it in the reservation book if they do
o Creating a reservation for them with their dining preferences if they do not and noting it in the reservation book
o Being attentive to guest requests
• Escort guests to their preferred table or reserved table and seat guests according to restaurant standards
• Take telephone bookings and document in the Reservation book according to restaurant standards.
• Be attentive to guests and resolve their complaints where possible, reporting all incidents to your Supervisor.
• Maintain responsibility of cleanliness of reception desk.
• Receive payment by cash, check, credit cards, vouchers, …
• Communicates to Superior any difficulties, guest comments and other relevant information.
• Establishes and maintains effective employee working relationships.
• Attends and participates in daily briefings and other meetings as scheduled.
• Attends and participates in training sessions as scheduled.
• Collecting payments whether in cash or credit from F&B Outlets and submit for Accounting Department.
• Take appropriate action to resolve guest complaints.
• Performs related duties and special projects as assigned.
Ensure customer satisfaction through promoting excellent service; respond to customer complaints tactfully and professionally
Maintain quality control for all food served
Analyze staff evaluations and feedback to improve the customer’s experience
Project future needs for goods, kitchen supplies, and cleaning products; order accordingly
Oversee health code compliance and sanitation standards
Seek ways to cut waste and decrease operational costs
Generate weekly, monthly, and annual reports
Train new employees and provide ongoing training for all staff
Receives and stores food supplies, equipment, and utensils in refrigerators, cupboards, and other storage
areas.
Carries food supplies, equipment, and utensils to and from storage and work areas.
Weighs or measures ingredients.
Uses manual and/or electric appliances to clean, peel, slice, and trim foods.
Washes, peels and/or cuts various foods to prepare for cooking or serving.
Assures that the kitchen is equipped with all necessary food and cooking items for scheduled meals.
Informs supervisors when supplies are low or equipment is not working properly.
Cleans galley equipment, kitchen appliances, and work areas in order to ensure cleanliness and functional
operation.
Removes trash and cleans kitchen garbage containers.
Trains and assists new employees.
Assists in other kitchen departments as time permits.
2. Improve and maintain the cleanliness of all outlets in the kitchens, it’s machines and other equipments, as well as for crockery, cutlery and glassware;
3. Train subordinates to achieve high productivity, in line with the objectives set and established by the senior manager;
4. Sanitary maintenance of all food and beverage areas;
5. Maintain equipment used in transporting food and supplies
6. Distribute and monitor the pot and dish washing;
7. Ensure the through cleaning of all machines, shelves and equipments of the department;
8. Check all kitchen outlets and the back of the house areas for safety hazards and general cleanliness;
9. Prepare requisitions for chemical and other cleaning products from stores of the Hotel;
10. Monitor efficient use of all chemicals and cleaning products within the stewarding department and kitchen
11. Co-ordinate with F&B Service Department to keep a record of all crockery and glassware from stores and keep a record of breakage and report to the Executive Chef every month.
12. Check requirements for functions
13. Sets up buffets for functions and outside catering
14. Organize the gathering and disposal of garbage
- Thực hiện các công việc dọn phòng hàng ngày tại khách sạn
- Thay vỏ chăn, ga, gối hàng ngày, lau dọn phòng
- Đảm bảo vệ sinh sạch sẽ trong phòng khách sẵn sàng trước khi đón khách
- Khi khách trả phòng có trách nhiệm kiểm tra phòng và kịp thời báo lễ tân các đò dùng khách đã sử dụng trong thời gian lưu trú
- Đảm bảo tất các các khu vực công cộng như hành lang, cầu thang bộ, thang máy và các đồ đạc ít sử dụng được lau dọn hàng ngày
- Đảm bảo nắm các thông tin liên quan đến tình trạng phòng, khách VIP đặt phòng, thời gian đến, đi
- Ký nhận và bàn giao chìa khóa đầy đủ
- Báo cáo cho cấp trên về bất kỳ các hỏng hóc, tổn hại nào trong phòng khách cũng như khu vực công cộng
- Thực hiện các công việc khác theo sự phân công của Trưởng bộ phận và Ban GĐ.