Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kiến trúc Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Supports and audits the execution of Marriott control environment processes throughout the hotel. Support departmental leaders as they work with and understand these processes. Performs auditing and accounting functions as needed to ensure standards are being met.
CORE WORK ACTIVITIES
Managing Work, Projects, and Policies
Maintaining Finance and Accounting Goals
Demonstrating and Applying Accounting Knowledge
Additional Responsibilities
- Hằng ngày kiểm tra động cơ của xe trong khu du lịch
- Bảo trì, bảo dưỡng sửa chữa xe, khi có sự cố.
Ensures that the Food & Beverage Top 10 are implemented
Đảm bảo Danh sách 10 Sản phẩm Hàng đầu của Bộ phận Ẩm thực được áp dụng
Upkeeps and maintains Restaurant’s dining area
Giữ vệ sinh và mỹ quan ở khu vực phục vụ khách của nhà hàng
Ensure the lighting, air conditioning and background music volume of the Restaurant maintained as per the Resort’s standards
Đảm bảo việc chiếu sáng, điều hòa không khí và âm lượng nhạc nền của nhà hàng được duy trì theo tiêu chuẩn của Resort
Prepares mis-en-place according to the requirements and operation needs
Chuẩn bị những thứ cần thiết trước khi phục vụ theo nhu cầu hoạt động
Presents menus, answers enquiries, and makes suggestions regarding food, beverage and service to guests in a courteous and effective manner
Đưa thực đơn cho khách, trả lời các thắc mắc của khách về thức ăn, thức uống và dịch vụ một cách lịch sự và hiệu quả
Possesses a thorough knowledge of the Restaurant menus and wine list
Có kiến thức sâu rộng về thực đơn và danh sách rượu bán tại nhà hàng
Seats, takes orders and serves food and beverages to guests according to the established sequence and procedures
Hướng dẫn khách đến vị trí ngồi, nhận yêu cầu và phục vụ thức ăn, nước uống cho khách theo trình tự được thiết lập
Upsells the menu and induces guests to take slightly higher than medium-priced items and side orders: soup, beverage, salad, dessert, etc. to increase the revenue
Giới thiệu thực đơn và thuyết phục khách đặt những món ăn có giá cao hơn giá bình quân và những món ăn thêm như: xúp, nước uống, rau trộn, tráng miệng, v.v… để tăng doanh thu cho nhà hàng
Fully conversant with all aspects of Cashiering system
Thông thạo về hệ thống tính tiền
Presents bill and collects payment accordingly
Đưa hóa đơn cho khách và thực hiện thanh toán
Ensures tables are cleaned and re-set at conclusion of each course
Đảm bảo bàn ăn được dọn dẹp và bày trí lại sau khi việc phục vụ món ăn đã hoàn tất
Adheres to the established par stocks of all operating equipment, supplies, inventoried items; ensures the Restaurant is adequately equipped to meet operational and service needs
Tuân thủ việc duy trì lượng trang thiết bị, vật tư và hàng kho dự trữ đã được thiết lập của nhà hàng, đảm bảo nhà hàng luôn có đủ hàng hóa nhằm đáp ứng nhu cầu kinh doanh và dịch vụ
Works closely with other Outlet employees in a supportive and flexible manner, focusing on the overall success of the Resort and the satisfaction of Resort guests
Phối hợp chặt chẽ với nhân viên các nhà hàng khác một cách tích cực và linh hoạt, tập trung vào thành công chung của Resort và sự hài lòng của khách
Works in a supportive and flexible manner with other departments, in a spirit of “We work through Teams”
Đảm bảo mọi nhân viên luôn làm việc với bộ phận khác trên tinh thần tương trợ và linh hoạt, phản ánh triết lý “Làm việc với tinh thần đồng đội”
Ensures service employees adhere to established sequence and standards of service to coincide with guests’ demands
Đảm bảo nhân viên tuân thủ trình tự và tiêu chuẩn phục vụ tiệc, đáp ứng nhu cầu của khách
Ensures the proper handling and control of lost and found items
Đảm bảo đồ vật bị bỏ quên được xử lý đúng quy định
Liaises with Kitchen Department on daily operations and quality control
Phối hợp với Bộ phận Bếp trong hoạt động phục vụ hàng ngày và việc kiểm tra chất lượng
Functions as the leader of the property’s sales department for properties with bookings over 300 peak rooms and significant local catering revenue. Manages the property's reactive and proactive sales efforts. Provides day to day leadership to sales associates to achieve property sales objectives with overall responsibility for achieving booking goals and property revenues. Implements the brand’s service strategy and applicable brand initiatives in all aspects of the sales process and focuses on building long-term, value-based customer relationships that enable achievement of the hotel’s’ sales objectives. Evaluates the property’s participation in the various sales channels (e.g., Area Sales, Group Sales within the Sales Office, electronic lead channels, etc.) and develops strong working relationships to proactively position and market the property. Manages the marketing budget to enable development of property specific campaigns, promotions and collateral to drive revenue and meet property objectives. Interfaces with regional marketing communications for regional and national promotions pull through. Develops and implements property–wide strategies that deliver products and services to meet or exceed the needs and expectations of the brand’s target customer profile and property associates and provides a return on investment to the owner and Marriott International.
JOB SCOPE
PHẠM VI CÔNG VIÊC
- Being in charge of providing excellent treaments for valued guests.
Chịu trách nhiệm về việc cung cấp dịch vụ tuyệt vời cho khách hàng.
- Follow up Spa procedure to bring professional services for guests.
Tuân thủ quy trình Spa để mang đến cho khách hàng những dịch vụ chuyên nghiệp.
- Being willing to be train in Spa specific massage & other treatment offerings.
Sẵn sàng để được huấn luyện về các bài massage cơ bản và các dịch vụ cung cấp ở Spa.
- Maitain clean & safe of Spa equipments & Spa facilities .
Gìn giữ cơ sở vật chất và trang thiết bị Spa sạch sẽ và an toàn.
- Being incharge of reporting to Spa receptionist or Spa management any problem happened when serving guests.
Chịu trách nhiệm báo cáo mọi vấn đề xảy ra trong quá trình phục vụ khách cho nhân viên lễ tân hoặc ban quản lý Spa.
JOB SCOPE
PHẠM VI CÔNG VIÊC
- Being in charge of Greeting & welcoming guests in Body works Spa.
Chịu trách nhiệm về việc chào đón khách tại khu vực Spa
- Takes reservations for internal & external guests.
Nhận đặt dịch vụ cho khách.
- Maintains an up to date working knowledge of all resort amenities as well as any special event.
Duy trì việc cập nhật tin tức, kiến thức cho các sự kiện đặc biệt và các tiện nghi của khách sạn.
- Maximize revenue & cash flow by promoting resort services.
Làm tăng doanh thu bằng cách giới thiệu và thuyết phục khách sử dụng dịch vụ.
- Ensure guest satisfaction by maintaining clean & safe of Spa facilities.
Chịu trách nhiệm bảo đảm sự hài lòng của khách hàng bằng cách gìn giữ cơ sở vật chất tại khu Spa sạch sẽ và an toàn.
- Being in charge of reporting to Spa manager or Spa supervisor any problem happened on her/his shift.
Chịu trách nhiệm báo cáo mọi sự việc xảy ra trong ca làm việc của mình cho Giám sát hay quản lý Spa.
- Chuẩn bị nguyên liệu, thành phần theo công thức pha chế
- Thực hiện pha chế
- Chuẩn bị dụng cụ pha chế
- Dọn dẹp và sắp xếp khu vực làm việc
- Nhận các công việc khác theo sự phân công của cấp trên